Skip to main content

Ik heb een glasvezel abonnement genomen met als extra een Fritzbox 7590.

Kan ik in plaats van een eigen Fritzbox 7590 gebruiken en huur contract afzeggen?

Is mogelijk om tijdens installatie aan monteur gelijk teruggeven?

@stazeb Je kunt in plaats van de huur-Fritz!Box gewoon een eigen Fritz!Box aansluiten. Dat is geen enkel probleem.

Kijk eens hier: Eigen modem instellen en gebruiken (kpn.com)

In principe wijzig je je internetabonnement. Dat betekent dat KPN je een Experia Box zal toesturen. Die moet je eerst aansluiten, voordat je je eigen Fritz!Box aansluit. Daarna kan je die Experia Boxin de kast zetten, en je eigen Fritz!Box aansluiten. Dat zal je zelf moeten doen, want daarvoor stuurt KPN geen monteur. Zie daarvoor de hiervoor genoemde informatie op de site van KPN. De huur-Fritz!Box moet je dan retourneren naar KPN. Daarvoor zal KPN je een retourdoos toesturen.

Succes!

Piet.


Hartelijk bedankt voor info


Houd wel rekening met de voorwaarden:

  • Je krijgt de FRITZ!Box in bruikleen.
  • Nieuwe klanten kunnen de FRITZ!Box alleen bestellen i.c.m. een eenjarig internetabonnement.
  • De FRITZ!Box is altijd in combinatie met KPN Service Plus.
  • De FRITZ!Box is een extra optie binnen je pakket en na 6 maanden opzegbaar (voor bestaande klanten).
  • Als je de FRITZ!Box optie uit zet, krijg je een Experia Box in bruikleen. De FRITZ!Box stuur je dan terug.

https://www.kpn.com/internet/fritzbox.htm


Ik heb inmiddels een eigen Fritz!box aangeschaft en de huur (na 6 maanden) opgezegd.

Nu hoorde ik verder niks van KPN over retour sturen. Net gebeld, men stuurt een retour doos.

Nu dacht ik dat ik van KPN weer een modem zou ontvangen ondanks dat ik m’n eigen modem gebruik. Maar de klantenservice kon dit niet bevestigen?

Weet iemand hier meer over?

Groeten,

Jan Willem


Nu dacht ik dat ik van KPN weer een modem zou ontvangen ondanks dat ik m’n eigen modem gebruik. Maar de klantenservice kon dit niet bevestigen?

Eerder al opgegeven (en naar de info verwezen):
 

  • Als je de FRITZ!Box optie uit zet, krijg je een Experia Box in bruikleen.
    De FRITZ!Box stuur je dan terug.

https://www.kpn.com/internet/fritzbox.htm


Ja top bedankt! Het lijkt nu goed geregeld!

De Fritz!Box beviel overigens zo goed dat ik er zelf Ă©Ă©n heb aangeschaft!

Â