Wanneer ze de glasvezel in de meterkast gaan plaatsen is nog een mooi poosje wachten. De glasvezel ligt nu vanaf 13 januari 2021 in de grond tegen de gevel van het huis. Er zijn nu al ruim twee maanden voorbij (13 januari - 22 maart 2021). Je moet nu daarmee een lange adem hebben…... Je bent immers niet de “enigste” die met “smart” naar glasvezel uitkijkt. Geduld heb ik best wel, want ik heb nog steeds stabiel internet via koperdraad. Een kennis heeft ruim 5,5 maand! moeten wachten tot ze daadwerkelijk de glasvezel kon gebruiken. Ik heb er op gegokt dat ze in deze maand- maart- de glasvezel in huis zouden plaatsen. Dat was dus tè voorbarig, want dat zie ik deze maand echt niet gebeuren :-(
Nu weet ik dat de kpn een omvormer (van licht naar spanning) op de glasvezel aansluiting plaatst zodat je met ieder analoog modem glasvezel kunt gebruiken. Nu ben ik van plan om een FRITZ!Box 5530 fiber rechtstreeks op de glasvezel aan te sluiten. Dus zonder een omvormer. Maar zou je dan ook tussen de mogelijkheid kunnen kiezen om rechtstreeks een modem op glasvezel aan te sluiten en ook via de omvormer een analoog modem aan te sluiten? Ik ben me ervan bewust dat ik weer iets vraag waar de meeste mensen niet over hoeven na te denken…...
Vraag
FRITZ!Box 7590 versus FRITZ!Box 5530 fiber
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.