Skip to main content

Ik ben al heel lang klant van kpn, met mijn eigen kleine stuk webhosting via home.kpn.nl. Ik begrijp dat kpn dit niet meer aanbiedt, sinds 11-11-2020, maar kan ik nog mijn webpages updaten via ftp? Ik krijg steeds "The remote server denied login. Your username and/or password is not correct, or attempting more concurrent connections than the server allows. [67] Additional information: Access denied: 530.  Server has replied: 530] User cannot log in.."

Voor nieuwe klanten wordt het niet meer aangeboden, bestaande klanten die reeds een eigen pagina hebben, kunnen die nog wel blijven gebruiken.

 


Hier werkt het nog prima. Kunt u met dezelfde inloggevens inloggen op webmail? 


Situatie: ik had een PC met W10, AVG Free en CoffeeCup Free FTP, en 6 maanden geleden werkten het. Nu heb ik een nieuwe PC met W11, Windows Security en CoffeeCup Free FTP, en het werkt niet. Aanvankelijk omdat ik het verkeerde pwd gebruikte (mijn KPN ID i.p.v. mijn Webmail, dat ik nooit gebruik). Inmiddels ben ik een stap verder, mijn dank daarvoor, maar ik krijg geen verbinding, na ongeveer 3-4 minuten krijg ik “Sorry, the action you are trying to complete has timed out. .28] Additional information: Timeout while waiting for server connect.” Geen idee waarom ik geen verbinding kan maken.


Hoi @Mike2, nieuwe homepages kunnen inderdaad niet meer worden geactiveerd, maar als je een bestaande homepage hebt moet die nog wel gebruikt kunnen worden. De juiste inloggegevens zijn nu gevonden begrijp ik, maar het inloggen lukt alsnog niet. Wat heb je verder ingesteld, naast de gebruikersnaam en wachtwoord? Zou je daar een screenshot van kunnen delen? Zorg er wel voor dat je e-mailadres verwijderd is in het screenshot. i.v.m. privacy.


... maar ik krijg geen verbinding, na ongeveer 3-4 minuten krijg ik “Sorry, the action you are trying to complete has timed out. .28] Additional information: Timeout while waiting for server connect.” Geen idee waarom ik geen verbinding kan maken.

Ow... maar dan gebruikt u waarschijnlijk geen passive mode.

Dat al geprobeerd? 


Wow, bingo! Bedankt, Nick83, het was idd passive mode. Waarschijnlijk heb ik dat ooit ingesteld, jaren geleden, op de oude PC maar is geen default waarde dus stond niet ingesteld op de nieuwe PC.
Het werkt nu prima, als vanouds!