Skip to main content

Ik ben benieuwd,  of mijn abonnementskosten

Omhoog gaan als je kiest voor glasvezel. Heeft iemand dit al ervaren ?

volgens mij wordt je maandbedrag bepaald door de diensten die je afneemt, dus als je daar niks in veranderd en kpn komt gratis glasvezel aanleggen, dan merk je hier financieel niks van


volgens mij wordt je maandbedrag bepaald door de diensten die je afneemt, dus als je daar niks in veranderd en kpn komt gratis glasvezel aanleggen, dan merk je hier financieel niks van

Klopt helemaal.  Alleen de ‘drager’ veranderd. 

Met glasvezel heb je wel mogelijkheden om je abonnement uit te breiden met meer bandbreedte of 4k tv maar dat is je eigen keuze. Als je niks doet blijven de abonnementskosten hetzelfde. 


@Erwin_ In alle eerlijkheid zou je dan wel moeten aangeven dat heel oude KPN abonnementen niet over kunnen op glasvezel. Daardoor zou je dan op een nieuw Hussel abonnement moeten overstappen en dat zou (in theorie) duurder kunnen uitvallen.

Of heb ik het nu mis?


@Erwin_ In alle eerlijkheid zou je dan wel moeten aangeven dat heel oude KPN abonnementen niet over kunnen op glasvezel. Daardoor zou je dan op een nieuw Hussel abonnement moeten overstappen en dat zou (in theorie) duurder kunnen uitvallen.

Of heb ik het nu mis?

Dat zou kunnen, @Ward_ . Veel van die oude abonnementen zijn ondertussen wel ge-upgrade naar de nieuwe leverstraat maar er kunnen nog uitzonderingen zijn. 

Goeie toevoeging!