Skip to main content

Wil vragen of het is gelukt mijn contract te beƫindigen bij t mobile vanwege overstap naar kpn per 30 mei.

heb geen bevestiging gehad van t-mobile niet maar ook niet van jullie ??

*Admin: afgesplitst van originele topic

HalloĀ @Rambo50, welkom bij ons op het forum. Als het om een mobiel abonnement met nummerbehoud gaat, wordt het abonnement bij de vorige provider automatisch gestopt. Het nummer is als de fundering van het abonnement, als die wordt overgenomen zal het abonnement stoppen.Ā Als het om een Thuis abonnement gaat zal er in de bevestiging een kopje moeten staan over overstapservice.Ā 

Om wat voor abonnement gaat het precies?


Hallo Jasper

Het gaat om het abonnement thuis van T-mobile.

als het is goedĀ Ā is hebben jullie mijn abonnement bij t-mobile thuis beĆ«indigd ??

Ā 


Hallo Jasper

Het gaat om het abonnement thuis van T-mobile.

als het is goedĀ Ā is hebben jullie mijn abonnement bij t-mobile thuis beĆ«indigd ??

Ā 

Wat zegt de klantenservice van TM?


Dat weet ik niet @Rambo50, op je forumprofiel staan geen gegevens waardoor ik niets kan zien. Je kunt dat volledig invullen en een seintje geven, dan kan ik zien wat aan onze kant te zien is.

Of T-Mobile het heeft beƫindigd zal ik dan niet kunnen zien, ik kan niet in de systemen van onze concurrent kijken. Dat zullen zij je het beste kunnen vertellen zoals HGD ook al voorstelt.