Skip to main content

Hallo,

Morgen, 22-09-2020 gaan wij wij over naar ons nieuwe appartement en ik heb hierover contact gehad met een medewerker van KPN.

Deze meneer vertelde mij dat erop het nieuwe adres iets niet klopte met de aansluiting en er op 22-09-2020 een monteur aanwezig zou zijn om dit probleem op te lossen. 

Er zou van tevoren met ons contact worden opgenomen .

Al wat kwam geen belletje. 

Ik heb zelf contact opgenomen en er zou die bewuste dag internet en tv aangesloten worden. 

Wie zou ons kunnen helpen dat er alsnog morgen internet en tv is op ons nieuwe adres? 

Bij voorbaat dank. 

Groet, 

Tjibbe en Gerda Bergsma 

Beste @Tjibbe63, welkom! Wat rot dat er zoveel verwarring is nu! Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je nieuwe postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan gaan we onze best voor je doen!


Beste Marcia, 

Ik heb de gegevens aangevuld. 

 


Hoi @Tjibbe63 . Momenteel lijkt de order helemaal stil te zijn gevallen omdat wij geen aansluitpunt op jouw nieuwe locatie hebben aangetroffen.

Zijn deze vragen al eens aan jou gesteld? (zo niet, kun je ze beantwoorden? )

 

-Hebt u een aansluitpunt in de woning (Meterkast/Wandcontact)?

-Woont u in een nieuwbouwhuis?

-Woont u op een hoek?

-Is de woning ooit opgesplitst in meerdere woningen of samengevoegd uit meerdere woningen?


Hallo Erwin,

Dank voor je bericht en op ons nieuw adres is een aansluiting van KPN en één van de medewerkers van KPN die ik vanmorgen aan de lijn had vertelde dat er zelfs glasvezel aanwezig zou zijn.

Je begrijpt dat ik er nu helemaal niks meer van snap.

Met vriendelijke groet,

Tjibbe


Het huisnummer dat in je profiel staat, klopt dat? Ik zie een ander huisnummer bij ons in de systemen staan, wellicht gaat daar iets fout! En zou je ook je nieuwe postcode en huisnummer kunnen vermelden, zodat ik kan controleren of we die goed hebben ontvangen?


Sorry ik heb het nummer aangepast had perongeluk de cijfers in verkeerde volgorde ingevuld


Ah, nu komt hij overeen met wat ik verder overal zie staan!

Zou je in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld ook je nieuwe postcode en huisnummer willen vermelden? Ik kan dan controleren of deze goed staat.


Heb alles aangepast


Hmm, als ik dit adres bekijk, zie ik dat er 1 aderpaar naar de woning toe zou moeten lopen met een aansluitpunt in de meterkast. Nu beschik ik over minder systemen dan de leveringsafdeling, dus het kan zijn dat ze daar iets zien dat ik niet zie, maar merkwaardig is het wel dat jij en ik beide het idee hebben dat dit aansluitpunt er gewoon zou moeten zijn! Zou je kunnen controleren of je een is/ra punt in de meterkast hebt zitten, als je de woning al in kan? En zou je ook nog willen doorgeven of het hier een hoekhuis betreft en of de woning ooit is opgesplitst of samengevoegd? Als ik dit van je hoor, kan ik hiervan een melding aanmaken voor de leveringsafdeling!


Het vreemde van alles is dat een collega van u zei dat de oversluiting plaats vindt op 7 oktober 2020, dus dan ga ik ervan uit dat er wel een aansluiting is op ons nieuw adres.

Wij zijn nu druk bezig met verhuizen en ik heb ff geen tijd om één en ander uit te zoeken.

Ik vind dat er op kosten van KPN een monteur langs moet komen om te inspecteren of er nu wel of geen aansluiting is en dat hij dat in orde maakt.


Ik zie die datum ook terug in de bevestiging die je op 2 september ontvangen hebt na het doorvoeren van je bestelling, daar staat het volgende in vermeld:

‘Verhuisdatum: 7 oktober 2020

Wij zorgen ervoor dat u uw diensten van KPN vanaf deze datum op uw nieuwe adres kunt gebruiken.

Wij moeten extra onderzoek doen om uw aansluiting klaar voor gebruik te maken. Als de leverdatum door dit onderzoek verandert, dan krijgt u een bericht van ons. U hoeft geen contact met ons op te nemen.’

In die bevestiging wordt er dus direct al gesproken over een extra onderzoek. Ik ga wel aan de leveringsafdeling doorgeven dat ik in het systeem terugzie dat er een aansluitpunt in de meterkast zou moeten zitten, hopelijk weten ze dan voldoende en kan de bestelling verder doorlopen!


Hallo,

Wij gaan hier niet mee akkoord, wij hebben 7 oktober niet aangegeven als verhuisdatum en zitten we een week zonder internet en tv.

Maar we hebben het idee dat we hoog of laag kunnen springen het zal er niet anders van worden.

 


Als je het op prijs stelt, kan ik een zogenaamd noodpakket voor je regelen. Dan krijg je een digitenne ontvanger en een draadloze 4g modem om deze periode te overbruggen.

Laat maar weten of je hier iets voor voelt. 


Dat zou super zijn, dank je wel voor het meedenken 👍 nogmaals het nieuwe adres:

 


Stuur ik het naar een afleverpunt in de buurt. Komt goed. Je krijgt hier een SMS van.

Mocht je in  vrijdag nog geen berichtje via SMS hebben gehad, laat het mij even weten.

 


Dankjewel voor het snelle handelen 👍 als er glasvezel op ons nieuw adres aanwezig is zouden we daar graag gebruik van maken


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.