Skip to main content
Beantwoord

Gat in bovenkant schakelkast

• January 2, 2023
  • 6 reacties
  • 188 keer bekeken

Op de hoek van de Leendert Tulplaan en Robijnstraat in Ede staat een grote schakelkast. Vermoedelijk door zwaar vuurwerk is er in de bovenkant een groot gat onstaan, waardoor het water naar binnen loopt. Mi moet dit zo speodig mogelijk gerepareerd worden om meer schade en uitval te voorkomen.

Ik weet niet waar dit gemeld kan worden.

Beste antwoord door RBxx

Hoi @CederEde , goed dat je dit meldt. Als dat stuk gaat zit de hele buurt zonder internet.

Is het de linker (grote) kast die ik op Street View zie staan? 

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 2, 2023

Hoi @CederEde , goed dat je dit meldt. Als dat stuk gaat zit de hele buurt zonder internet.

Is het de linker (grote) kast die ik op Street View zie staan? 

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 2, 2023

Als het om de linker (grote) kast gaat van de foto welke @RBxx deelt dan is het verstandig om contact op te nemen met afdeling infra 0800-0150 en dan in tijdens het keuzemenu optie 2 in te toetsen. U krijgt dan de juiste persoon aan de lijn die zorgt dat dit met spoed wordt opgepakt. Waarschijnlijk vandaag nog.
Indien het dat kleine kastje rechts van de grote is zult u contact op moeten nemen met de lokale kabelboer. Dit is dan zeer waarschijnlijk Ziggo. 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 2, 2023

Als het een kast bij mij in de buurt was had ik er na de melding zelf gelijk een stuk plastic overheen getrokken en getapet. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 3, 2023

Ik heb melding gemaakt, er gaat iemand kijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2023

Wat zou ik gedaan hebben slimmerik????

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 3, 2023

Wat zou ik gedaan hebben slimmerik????

Ook even tijdelijk afgedekt @CederEde neem ik aan? Prima actie. 👍.