Skip to main content

Op de hoek van de Leendert Tulplaan en Robijnstraat in Ede staat een grote schakelkast. Vermoedelijk door zwaar vuurwerk is er in de bovenkant een groot gat onstaan, waardoor het water naar binnen loopt. Mi moet dit zo speodig mogelijk gerepareerd worden om meer schade en uitval te voorkomen.

Ik weet niet waar dit gemeld kan worden.

Hoi @CederEde , goed dat je dit meldt. Als dat stuk gaat zit de hele buurt zonder internet.

Is het de linker (grote) kast die ik op Street View zie staan? 


Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150


Als het om de linker (grote) kast gaat van de foto welke @RBxx deelt dan is het verstandig om contact op te nemen met afdeling infra 0800-0150 en dan in tijdens het keuzemenu optie 2 in te toetsen. U krijgt dan de juiste persoon aan de lijn die zorgt dat dit met spoed wordt opgepakt. Waarschijnlijk vandaag nog.
Indien het dat kleine kastje rechts van de grote is zult u contact op moeten nemen met de lokale kabelboer. Dit is dan zeer waarschijnlijk Ziggo. 


Als het een kast bij mij in de buurt was had ik er na de melding zelf gelijk een stuk plastic overheen getrokken en getapet. 


Ik heb melding gemaakt, er gaat iemand kijken. 


Wat zou ik gedaan hebben slimmerik????


Wat zou ik gedaan hebben slimmerik????

Ook even tijdelijk afgedekt @CederEde neem ik aan? Prima actie. 👍.