Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben een nieuwe klant en vroeg mij af of het nog mogelijk was om gebruik te maken van de gratis tv actie. ik zal even uitleggen wat er gebeurt is. Ik zal het zo kort mogelijk houden.

Op 15 Juni kreeg ik eindelijk na een aantal jaar een huis. gelijk hierna ging ik op zoek naar internet en tv Ik zag jullie advertentie over een gratis smart tv bij een jaar abonnement. en vond het geweldig vanwege dat ik helemaal niks heb en ook geen geld en kan ook niet werken door ziekte kwam het mij uitstekend uit dat jullie deze aanbieding hadden. momenteel sta ik onder bewind en kon ik dus niet het online afsluiten ik heb eerst contact met mijn bewind gehad en toen dat goed was heb ik mij aangemeld hierbij kreeg ik een mail die zei dat ik het niet kon aanvragen en mijn bewindvoerder het moest doen. Toen heb ik haar een mailtje gestuurd met de producten die ik wilde afnemen van jullie het was toen weekend en dan werkt mijn bewindvoerder niet dus toen kreeg ik maandag een mailtje terug met dat zij het had aangevraagd. ik super blij en onwijs gelukkig dat ik een tv in mijn huis krijg wat nota benen ook nog een smart tv is. ik heb toen helaas verder niks meer vernomen van de inschrijving tot vandaag. vandaag kreeg ik een mailtje met dat ik naar een KPN winkel moest komen om het verder in orde te maken. nu tot mijn spijt kwam ik erachter dat de actie vervallen is en ik dus letterlijk net naast het net vis. nu heb ik maar gekozen voor de korting want elke dubbeltje telt . :)

Dus nu stuur ik dit in de hoop dat ik misschien toch nog iet voor mij kunnen betekenen.?

Maar wees niet bang ik blijf jullie klant! :)

heel erg bedankt voor het lezen. 

Gr DL

Hallo @Lostsoul, welkom bij KPN! :green_heart: Gefeliciteerd met jouw nieuwe woning, dat voelt vast fijn! De EK Snelpakkers actie waarbij je een smart TV krijgt bij jouw nieuwe KPN aansluiting had niet op een beter moment kunnen komen, lees ik. Alleen had het afsluiten van een nieuw abonnement wat voeten in aarde doordat je onder bewind staat. Hierdoor heeft het langer moeten duren en heb je nu geen gebruik kunnen maken van de actie. Logisch dat je nu een berichtje stuurt met de vraag of je hier alsnog gebruik van kunt maken; niet geschoten is altijd mis. Ik ben alleen bang dat ik hierin niets voor je kan betekenen. :disappointed_relieved:  De EK Snelpakkers actie liep tot en zondag 27 juni. Heel zuur dat je de actie op een dag misloopt, maar we kunnen hierop geen uitzonderingen maken, sorry.