Skip to main content

Ik heb een vraag. Nu zie ik dat nieuwe klanten een modem krijgen met WiFi 6 en 2x versterkers. Nu als vaste klant kan ik daar niet van profiteren. 
 

als ik u mijn abonnement opzeggen nieuw afsluit met internet 200 - tv (4x) en bellen ( onbeperkt) ben ik goedkoper uit dan het abonnement wat ik nu heb. Hoe kan dat als ik als vaste klant mijn Abonnement aanpas dan duurder uit ben dan als ik alles opzeg en dan weer een nieuw Abonnement neem?

 

 

Na 6 maanden zonder kun je weer een nieuw abonnement nemen en heb je recht op het (dan geldende) voordeel.


Nieuwe klanten krijgen een welkomstkorting of SuperWiFi's. (niet beide) U bent geen nieuwe klant. Ook niet als u opzegt en direct weer opnieuw aanmeld.


Oké dus ik kan als vaste klant nooit van de aanbiedingen profiteren of een uitgebreider pakket kiezen en toch goedkoper uit zijn als wat ik nu heb. ik betaal nu 82, euro voor internet 100-100 - tv - vaste telefoon - onbeperkt bellen . 
Als ik als nieuwe klant zou kiezen zou ik het zelfde kiezen alleen dan 200-200 -tv ( 4x ) bate telefoon en onbeperkt bellen voor 72,00 euro. Hierbij krijg je dan nog de nieuwe modem en 2x super WiFi! Wel een beetje gek dat dit niet kan voor bestaande klanten. Als ik alles omzet als bestaande klant betaal ik voor de super WiFi en ben ik meer als 100 euro kwijt. Beetje gek allemaal. 
wanneer gaat KPN de vaste afnemers ook belonen……....


Als u meer abonnementskosten betaald, krijgt u op meer snelheid of andere diensten erbij. Het huidige modem bevalt niet? Wat denkt u bij een box 12 meer te krijgen?


Dat is het nu juist. Als ik alles op nieuw afsluit met meer snelheid 3x extra tv box betaal ik minder dan ik nu betaal. Dat vindt ik gewoon raar. box 12 heeft nu al een uitbreiding op WiFi 6. En ja ik heb apparaten die daar al op werken. En dan krijg ik ook nog 2 WiFi punten erbij. Nu kan ik ze kopen voor 150,- euro bij kpn. 


Dat is het nu juist. Als ik alles op nieuw afsluit met meer snelheid 3x extra tv box betaal ik minder dan ik nu betaal. Dat vindt ik gewoon raar. box 12 heeft nu al een uitbreiding op WiFi 6. En ja ik heb apparaten die daar al op werken. En dan krijg ik ook nog 2 WiFi punten erbij. Nu kan ik ze kopen voor 150,- euro bij kpn. 

Dat is dan tijdelijk he. Even voor 3 of 6 maanden. En daarna niet meer. Bij hogere snelheid of meer tv ontvangers betaal je meer. Dat is gewoon logisch.


Daarnaast heeft bijna elke klant in het verleden een korting of kado gekregen. Dus bij een aanpassing van het pakket ga je soms meer betalen (bij het afnemen van extra diensten) of minder betalen. Het modem dat u heeft moet voor gewoon gebruik functioneren. Wifi 6 klinkt leuk en ik zou ook graag steeds het beste willen hebben. Toch is het nieuwste niet altijd beter.


Maar wat denkt u met de box 12 te kunnen wat u nu niet kunt?


Ik ben automatisch over gegaan van onsbrabantnet naar KPN. Zelfde voorwaarden die ik al had, dus geen aanbieding of wat extra’s gekregen. 
 

gaat mij niet over de box 12 maar over het totale pakket omdat ik dan goedkoper uit ben. 


Je kunt natuurlijk als bestaande klant wel verlengen naar Hussel. Als dat goedkoper is: snel doen dan.


Oké dat is een idee, maar profiteer ik dan wel van alles wat bij het afsluiten van hussel zit als nieuwe klant of ga ik alleen over naar hussel?


U gaat alleen over naar hussel. U wordt een nieuwe klant als u 6 maanden geen klant van kpn bent geweest.


Oké dat is een idee, maar profiteer ik dan wel van alles wat bij het afsluiten van hussel zit als nieuwe klant of ga ik alleen over naar hussel?

Nee. Want u bent geen nieuwe klant. 


Beste @Veghel, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat je voldoende geïnformeerd bent. De welkomstaanbieding is echt alleen voor nieuwe klanten. Mocht jij goedkoper uit zijn met Hussel zonder de extra aanbiedingen dan mag je hier natuurlijk naar overstappen. Je kunt dit gemakkelijk zelf via MijnKPN doen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?