Skip to main content

Over 3 maanden loopt ons contract af voor internet en tv. In de Mijn KPN App staat er nu bij ons abonnement een melding: 'U kunt nu verlengen, bekijk de mogelijkheden'. Als ik hier op klik krijg ik gewoon het standaardscherm waarmee ik het abonnement kan aanpassen. Andere snelheid, ander TV pakket etc. Geen verlengingsvoorstel of nieuw contract oid.

Als ik het pakket iets wijzig dan veranderen de kosten niet conform de nieuwe tariefstructuur (die goedkoper zou zijn voor ons).

Inmiddels heb ik in de KPN winkel de mogelijkheden gevraagd om de nieuwe tarieven te hanteren. En wat dat verlengingsvoorstel dan is. Konden me niet niet helpen. Social media geen antwoord. Telefonisch geen stap verder. Al met al lekker vaag.

Hier iemand die weet hoe dit nu zit?

Dat verlengen zal voor een mobiel abonnement zijn want de vaste verbinding verlengen kan niet want die loopt niet af.


Mobiele abonnement loopt tot september. Daar staat ook geen melding bij.

 

 


Dit heb ik nog nooit gezien. En zeker niet 3 maanden van tevoren. 

Als ik hier op klik krijg ik gewoon het standaardscherm waarmee ik het abonnement kan aanpassen. Andere snelheid, ander TV pakket etc. Geen verlengingsvoorstel of nieuw contract oid.

Ik weet niet wat u onder "verlengingsvoorstel" verstaat. Maar korting ofzo hoeft u niet te verwachten.

Kunt u dan misschien kiezen voor TV+? En welke prijs staat er bij 100 mbit?


Ik kan niks nieuws oid kiezen. Enkel huidige abo aanpassen met oude kostenstructuur. Prijs voor 100 mb is 50.79. Staat verder ook niks dat ik dan nieuw contract oid aan ga.

Ga wel even kijken of Ziggo mooie deal heeft. Moet toch op de centjes letten en bij KPN kom ik geen stap verder.


U hoeft nu nog geen haast te hebben. Want u kunt in juni pas overstappen. Dat duurt nog ff.