Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben internet aangevraagd bij KPN. De monteur zou langs komen en ons internet aansluiten, direct na na onze verhuizing. Helaas komt de monteur niet binnen het tijdslot opdagen en duurt het tot vier dagen erna tot de monteur weer kan komen. Tot die tijd geen internet met het huidige thuiswerken...

Op donderdag komt de monteur met het bericht dat hij het niet kan aansluiten en hij een nieuwe keer terug moet komen. Hij zei dat we een noodpakket zouden krijgen. Nu kregen wij vandaag het bericht dat het pakket tóch niet mogelijk is. Terwijl het thuiswerken net zo hard doorgaat. De extra MB's die beloofd waren voor de hotspot zijn ook nog niet ontvangen. 

Onze vraag is, kunnen wij z.s.m. een noodpakket ontvangen totdat ons internet aangesloten is? 

Klinkt of erhaast bij zot, verstandig is om dan even te bellen met de klantenservice op 0800-0402. Hrtbandje die vraagt om je probleem in te spreken even beantwoorden met "ik wil een medewerker spreken" en dan kom je op de juiste plek. Succes!


Goedemiddag @Rianne84, welkom op het forum!

Wat een vervelende situatie! Heb je inmiddels telefonisch contact (via 0800 0402) gehad zoals @Ik_Hussel ook heeft geadviseerd? Dat is in dit soort gevallen vaak het handigste omdat je dan sneller geholpen bent. Ik hoor het graag van je als ik nog iets voor je kan betekenen.