Skip to main content

Ik heb een nieuw appartement gekocht en heb een abonnement genomen bij KPN. Het pakket heb ik inmiddels ontvangen.  Nu blijkt er geen aansluiting  te zitten van KPN, maar wel van Ziggo.

Kpn is langs geweest en heeft toen een monteur geregeld voor het aanleggen van de aansluiting. 

Deze zijn vandaag geweest, maar sturen me weer terug naar KPN of naar mijnaansluiting.nl waar ik daar enorm veel bijlagen moet gaan toevoegen om het maar geregeld te gaan krijgen.

 

Nu wordt ik dus van het ene kastje naar het het andere kastje gestuurd, terwijl ik het al enorm druk heb en ben bang dat dit ook weer enorm duur gaat zijn.

Wie kan me vertellen dit als beste op te lossen en ben ik verplicht om een abonnement te nemen bij Ziggo en het pakket van KPN terug te sturen?

Welkom op ons forum, @Gerwin1979. Goed dat je jouw vraag hier neerlegt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd wordt. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik voor je uitzoeken of een KPN aansluiting haalbaar is op jouw adres.