Skip to main content
Isra kabel doorgelust naar telefoon aansluiting.

Geachte medewerkers van KPN,
Is er een goede oplossing voor onze isra kabel, want die hangt nu al een paar jaar zo.
Een vast kastje waar hij in komt samen met de telefoon aansluiting ?
Gr,

van C.A.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Geachte KPN Medewerkers,
Bij deze wilde ik graag ons isra kabel zijn eigen kastje geven, maar ik kan nergens meer u telefoon nummer vinden.
Mijn man had al eerder op een forum berichtje gereageerd met een foto zoals het er nu hier uitziet, maar helaas is ons bericht verwijderd ( denkt mijn man )
Topic heeft isra kastje afwezig. 
Zie bijgevoegde foto zoals het hier nu is.

Mvgr,
C.A. Huyskens.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Het eerdere bericht is verplaatst naar hier :

https://forum.kpn.com/internet-9/geen-aansluitpunt-526973

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


En telefoonnummer is: 0800-0402.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedemiddag en welkom op het forum @C.A. Ik kan me goed voorstellen dat je graag het israpunt netjes in een soort van kastje wil wegwerken. Hiervoor kan een afspraak gemakt worden met een monteur. Het snelste heb je de afspraak gemaakt via de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. 


@Jeroen_dB 

Heb vandaag zondag 31 - 01 - 2021 gebeld met de kpn, ze sturen geen monteur aan om het isra punt in een kastje te doen.

Kan wel zelf een monteur aanvragen, maar dan zijn de kosten voor ons zelf vanaf 75 euro.

Dus ik denk dat ik maar een andere internet aanbieder ga zoeken.

Mvgr,

C.A.


Hallo @C.A. 

Dus ik denk dat ik maar een andere internet aanbieder ga zoeken.

Vraag dan meteen om een gratis installatie-monteur dan krijg je meteen een bijdetijds IS/RA-punt.

Krijg je binnenkort in jouw wijk geen glasvezel?

Doe een postcodecheck via onderstaande link:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Als je binnenkort, in mijn beleving is dat binnen 1 jaar, glasvezel krijgt zou ik me niet (meer) druk maken om dat IS/RA-punt.

 


@JanD 
Daar in loopt KPN hier op Goeree - Overflakkee heel verachter, heb bij een aantal andere internet aanbieders gekeken, en die bieden hier al glasvezel internet aan, terwijl de grootste aanbieder van nederland het hier niet eens aanbied.

 

Mvgr,

C.A.


Gelukkig is KPN geen verplichting dus voel je vrij.


@JanD 
Daar in loopt KPN hier op Goeree - Overflakkee heel verachter, heb bij een aantal andere internet aanbieders gekeken, en die bieden hier al glasvezel internet aan, terwijl de grootste aanbieder van nederland het hier niet eens aanbied.

 

Mvgr,

C.A.

Hallo @C.A. , dan hoefde ik niet lang na te denken, ik ging meteen over op glasvezel en als KPN dat bij jou niet levert is dat jammer voor KPN. Vergeet dat IS/RA punt maar.