Skip to main content

Ik woon in Hengelo overijssel,een maand geleden heb ik abonnement aangevraagd bij jullie en vorig week mijn abonnement geannuleerd door onervaren domme klanten service personeel dat hun aangegeven dat ik geen glasvezel aansluiting hebt,dit is echt schandalig,nooit meer een abonnement nemen bij julie zolang jullie met onervaren klantenservice medewerkers aan werk zijn.



Bij mijn aansluiting is er geen nt kastje dus licht naar data converter kastje,klanten service medewerker weet niet eens wat nt kastje is.



Hier is de foto van die aansluiting,normaal moet provider nt kastje hierop aansluiten,dus kpn dat niet heeft en andere providers wel heeft vind ik jammer genoeg schandalig..door jullie domme klantenservice medewerkers sta ik straks zonder internet,ik heb bij de andere provider opgezegd..

Het kan heel goed zo zijn dat deze glasvezel aansluiting niet van KPN is. En dat KPN hier ook niet over zal leveren. Bij mij gaan ze ook glasvezel aanleggen, maar daar zal KPN ook niet op beschikbaar zijn. Als de KPN medewerker zegt dat u geen glasvezel aansluiting hebt, dan klopt dit waarschijnlijk gewoon. Althans... in zoverre dat u er in ieder geen hebt waar KPN over zal leveren. 


KPN heeft glasvezel bedrijf reggefiber overgenomen het is nu hun eigen glasvezel netwerk..


Hoi Artimur, welkom op het forum. Als jij bij ons glasvezel aanvraagt dan zullen wij een NT plaatsen. Het kan echter zijn, als glasvezel bij jou nog niet zo lang aanwezig is, dat KPN NetwerkNL (voormalig Reggefiber) nog niet bij ons heeft afgemeld dat de glasvezel klaar is. Daardoor kan het zijn dat onze systemen aangeven dat er nog geen glasvezel is. Het is dan een kwestie van afwachten tot we die melding binnen hebben.

Ik begrijp uit je bericht nu dat je de aanvraag geannuleerd hebt. Heb je op dit moment dan nog een specifieke vraag verder waar ik je mee kan helpen?