Skip to main content

Hallo,

Vandaag zou mijn internet in gaan op ons nieuwe adres. Ik dacht dat het kpn glasvezel kastje niet goed vast kon klikken op het glasvezel aansluitpunt in onze woonkamer. Het voelde gewoon niet goed. Ik weet goed hoe dit moet en heb het ook tig keer geprobeerd. 

Toen het eenmaal redelijk zat brandde het GLAS lampje maar niet. Telefonisch contact gehad. Ik had blijkbaar nog geen sms gekregen dat het geactiveerd was. Maar wanneer kan ik deze verwachten? Het is nu bijna 14.00 uur. 

Desondanks denk ik nog steeds dat het kastje niet goed vast kan klikken. Het leek ook allemaal zo fragiel te zitten. Maar goed. 

Eigenlijke vraag is dat mij aan de telefoon werd gezegd dat ik via mijn bestelstatus gratis een monteur kon inplannen voor wanneer het niet lukte zodra ik de activatie sms had gekregen. Ik heb even gekeken maar via de app zie ik in mijn bestelstatus alleen de optie om een monteur in te schakelen tegen 75 euro. Waar kan ik nu gratis een monteur plannen voor wanneer het dadelijk toch allemaal niet werkt? 

Dankjewel 

EDIT: Inmiddels internet 

Nu wel de vraag wanneer en hoe het mogelijk is om het gehele glasvezel aansluitpunt aan onze muur te laten vervangen. Het is echt waardeloos en vies. De vorige bewoners hebben het echt misbruikt. 

Doet KPN dit ook of bij wie moet ik hiervoor zijn?

 


Hoi @Gijsss, welkom hier. 

Fijn dat je internet hebt. Dat is dan geregeld. 

Alleen nu zit je nog met een misbruikt aansluitpunt, kun je daar eens een foto van sturen? Ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. 

Echt ben je nu bij de provider KPN, KPN Netwerk is eigenaar van de aansluiting. Deze wordt echter niet zomaar vervangen om cosmetische redenen.