Skip to main content

Ongeveer 1 uur geleden telefonisch een afspraak gemaakt voor een KPN monteur. De afspraak zou gemaakt zijn voor a.s. maandag de 23e tussen 15.00 en 17.00 uur. Echter, nog steeds geen bevestiging van deze afspraak ontvangen. Nu is het zo dat er al zoveel mis is gegaan met eerdere pogingen tot het maken van een afspraak, dat ik nu vroeg aan de bel trek. Kunt u nakijken of e.e.a. nu wel genoteerd staat bij KPN?

Hmm, als het vaker mis is gegaan nap ik heel goed dat je het graag even helemaal zeker wil weten @marianvanheumen!

Ik kijk even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Profiel is aangevuld. Ik heb vrijdag zelf nogmaals gebeld met kpn en zij gaven aan dat de afspraak wederom is geannuleerd door het systeem. Nu afspraak voor as dinsdag tussen 08.00 uur en 10.00 uur. Maar je raadt het al weer geen bevestiging ontvangen en ook niet gebeld door kpn. Zou je hulp erg op prijs stellen. 


Hmm, ik begrijp niet helemaal waar dit telkens mis gaat 🙁

In het ene systeem zie ik nu dit staan: 

Datum & tijd:

23-05-2022 tussen 10:00 en 12:00

Maar in het andere systeem staat dit op ‘cancelled’. Ook zie ik nergens iets staan voor dinsdag 🤔 De monteursafdeling is morgenochtend weer aanwezig om 08:00, ik zal dan even contact met ze opnemen om te vragen wanneer er nu iets gepland staat en waarom dit zo moeizaam gaat. Je hoort van me zodra ik meer weet!

 


Dank je wel alvast. Omdat er vrijdag werd gezegd dat de afspraak voor vanochtend is gecancelled ben ik vanochtend niet thuis maar op mijn werk.


Een van mijn collega's is nu aan het uitzoeken hoe het zit met jouw aansluiting, ik wacht op een verdere reactie.

En groot gelijk dat je niet thuis bent, laten we er eerst maar eens voor zorgen dat we zeker weten dat een afspraak doorgaat, voordat jij je dag daarop aan gaat passen!


De monteurs stond er nu toch WEL goed in en was al onderweg! Hij is gebeld om te voorkomen dat hij voor niets naar je huis zou komen, maar was al om de hoek. Hij heeft samen met mijn collega een nieuwe afspraak ingepland voor morgenochtend tussen 8 en 10, en gaat je hier nog over bellen om te vragen of die tijd goed uitkomt.

Laat je het weten als er contact geweest is met de monteur zodat ik weet dat het allemaal goed gaat komen nu? Ook als je verder niets meer hoort, hoor ik dat uiteraard graag zodat ik er weer verder achteraan kan, als dat noodzakelijk blijkt te zijn!


Ik heb telefonisch contact gehad met de monteur en afspraak gemaakt voor morgenochtend tussen 8 en 10 uur. Ik heb inmiddels wel een email gehad van KPN met daarin de melding dat de monteur de werkzaamheden net bij ons heeft afgerond 🤔 met daarbij de monteursbon, maar op deze bon heeft de monteur een toelichting gezet dat wij niet thuis waren e.d. maar dat er een nieuwe afspraak is gemaakt voor morgenochtend. Ik laat je morgen weten of de monteur is geweest! 


Hij had de afspraak al geaccepteerd, op dat moment moét hij de afspraak afsluiten met een monteursbon 😅

Afspraak van morgenochtend staat er voor zover ik kan zien helemaal goed in nu, dus ik heb goede hoop dat alles morgen van een leien dakje zal gaan 😊


Zojuist is de monteur geweest en alles werkt! Bedankt voor je hulp en het meekijken Maja👍😁


Ah helemaal top @marianvanheumen 😊

Bedankt dat je het nog even laat weten!