Skip to main content

Mijn glasvezel abonnement is per 20 december ingegaan, alleen heb ik nog steeds geen apparatuur ontvangen. De facturatie loopt daarentegen wel lekker vanaf 20 december door :)

Binnenkort gaat mij oude provider uit en dan zit ik zonder Internet en TV.

Klantenservice kon mij niet niks vertellen over wanneer het apparatuur wel zal komen (of ooit).

Vind ik een beetje slordig dit, aangezien het een maand geleden aan mij was verkocht (met gratis aansluiten trouwens, terwijl er wel degelijk 25 euro activatiekosten in rekening worden gebracht).

Geen tevreden klant hier tot nu toe, op zijn zachts gezegd…

Beste ​@rustyx als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt blijf je aangesloten bij je oude provider totdat je van KPN een seintje krijgt dat je verbinding werkend is opgeleverd en vanaf dat moment ga je ook pas betalen aan KPN.

Ik heb geen gebruik gemaakt van overstapservice. Ik wou juist een beetje overlap hebben om te kijken of alles goed werkt voordat de oude connectie uit gaat, want het is mega belangrijk voor mijn werk.

Hoi ​@rustyx, welkom hier. Erg vervelend dat het installatiepakket niet is gekomen. Die krijg je normaal gesproken ruim op tijd voor de installatiedatum. Maar, als dat niet zo is, dan sturen we je een nieuw installatiepakket op zodra je laat weten dat je nog niets hebt gekregen.

Je geeft aan dat jouw installatiedatum de 20e was. Dan gaat inderdaad ook op die datum de facturatie lopen. Heb je het missende pakket voor die tijd bij ons aangegeven, of op de 20e zelf aan de bel getrokken? Want het verzenden van een nieuw installatiepakket duurt een paar dagen. En vooral rond de feestdagen kan dit wat langer duren dan normaal. Maar, zodra het pakket is aangemeld bij PostNL krijg je daar per e-mail en sms bericht van zodat je kunt volgen wanneer je het krijgt.

Hoi ​@Erik van KPN, heb vandaag een Experia 10 modem ontvangen. Alleen kan ik deze niet aansluiten omdat ik geen glasvezel ONT heb (er loopt een oranje kabel naar een wit kastje, verder is er niks, dit heb ik al bij bestellen aangegeven). Het lijkt een DSL modem te zijn… is Experia 10 uberhaupt de juiste modem voor 1Gb glasvezel?

Kan ik svp een monteur aanvragen? Want het schiet niet op...

Hoi ​@Erik van KPN, heb vandaag een Experia 10 modem ontvangen. Alleen kan ik deze niet aansluiten omdat ik geen glasvezel FTU heb (er loopt een oranje kabel naar een wit kastje, verder is er niks, dit heb ik al bij bestellen aangegeven). Het lijkt een DSL modem te zijn… is Experia 10 uberhaupt de juiste modem voor 1Gb glasvezel?

Bel anders kpn op voor storing 24x7 bereikbaar 

Hoi ​@Erik van KPN, heb vandaag een Experia 10 modem ontvangen. Alleen kan ik deze niet aansluiten omdat ik geen glasvezel ONT heb (er loopt een oranje kabel naar een wit kastje, verder is er niks, dit heb ik al bij bestellen aangegeven). Het lijkt een DSL modem te zijn… is Experia 10 uberhaupt de juiste modem voor 1Gb glasvezel?

Dan is een monteur ook noodzakelijk zelfs. Dit kun je regelen via de collega's van telefonische klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt. De collega kan dan een monteursafspraak voor je inplannen. En kan ook kijken naar correctie van de factuur. Immers, het niet op tijd hebben van de spullen is niet jouw schuld. 

Reageer