Skip to main content

Mijn abonnement is per 1 september in gegaan. Maar ik heb nog steeds niet mijn apparatuur ontvangen om het te installeren. Als ik de bestelstatus bekijk, staat er;' pakket word ingepakt' en er veranderd niets.

 

Hoi @Mpcprooi, welkom hier. 

Nog steeds niets ontvangen? Ik hoop het wel. Zo niet, dan is het snelste om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan de status bekijken en actie ondernemen waar mogelijk. 


Hoi Bart, nee helaas nog steeds niets ontvangen. Ik heb hier al 3x voor gebeld met de belofte dat het binnen 2 dagen binnen is. Ook na het checken bij postNL blijkt dat het pakket nog niet is aangemeld. Heel vervelend want ik heb het dringend nodig voor mijn werk. Ik ga het nog 1 maal proberen, anders moet ik het bij een andere provider gaan proberen denk ik.


Wat gek na al die tijd. Kun je jouw profiel eens van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Wat gek na al die tijd. Kun je jouw profiel eens van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hoi @Bart_Z ja klopt, volgens de KPN winkel konden ze zie  dat er een fout was gemaakt, maar konden me ook niet verder helpen. Ik heb mijn profiel geüpdate met wat info, als je wilt meekijken heel graag! Groeten, Maik


Ik zie ook niet waar het mis gaat. Wat ik wel heb gedaan is collega's die er overgaan gevraagd een nieuwe pakket te versturen. Hoor graag als je het hebt ontvangen.


Nog steeds niks ontvangen of bericht gehad. Volgens de laatste medewerker die ik aan de lijn heb gehad zou het pakket afgelopen maandag geleverd moeten zijn. Wederom niets ontvangen. Ik krijg de indruk dat ik telkens een zoethoudertje krijg zonder dat er iets word opgelost. Spijt dat ik van ziggo naar kpn ben gegaan. Die gingen beter met hun klanten om.


Ik zie zo wel een Box 12 die al 6 dagen online is. Hoe komt je daar aan dan? 
Want je hebt wel een verbinding nu?


Klopt, bij de kpn winkel een tijdelijke in bruikleen gekregen tot mijn eigen pakket binnen is. Ik heb een zakelijk abonnement en heb internet nodig voor m'n werk dus een noodoplossing voor nu.


Aha check. Ik keek nog even weer en het installatiepakket is eindelijk onderweg. Verwacht wordt dat die morgen wordt bezorgd.