Skip to main content

Mijn probleem is een paar uur geleden al door iemand anders gemeld. 

Hij dacht dat de poorten van zijn modem het begeven hadden.., 

Hoe dan ook, internet op bedrade pc's werkt waardeloos.

Pagina's als YouTube, Facebook worden niet of nauwelijks geladen.

Ook emailen vanuit browser gaat niet, nu via tablet. 

Draadloze devices op Android werken wel. 

Online testen van verbinding op website kon werkt niet. 

Krijg niemand aan de telefoon. 

Wat een ellende om je vraag überhaupt onder de aandacht te kunnen brengen. 

Help! 

De klantenservice is op 0800-0402 bereikbaar van 9.00 tot 22.00 uur je moet vragen om een medewerker te spreken en daarna waar het over gaat


Update 18.02.2021:

  • Controle uitvoeren via KPN website werkt niet.
  • 24 uur service KPN = alleen automatisch menu (buiten 08:00 - 22:00 uur)
  • Vraag geplaatst op forum
  • SMS ontvangen van KPN voor zelf probleem oplossen, link meldt: KPN netwerk overbelast.
  • Zojuist gebeld met vriendelijke medewerker: Samen geconstateerd dat probleem bij modem ligt. ( Experia Box V9) Bekend bij KPN dat veel mensen last hebben van zelfde probleem. Geconstateerd dat zelf oplossen net mogelijk is. Toezegging: back- office is er mee bezig. Ik ontvang sms zodra probleem verholpen.

het zou natuurlijk mooi zijn indien het snel wordt opgelost, maar ik vermoed dat dit weer een lang en tijdrovend traject gaat worden……,, Over een paar uur maar weer verder.


Hallo @Zakkenwasser, welkom op het forum! :blush:

Wat balen dat je problemen hebt met de bekabelde verbinding. Ik lees dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad, hoe staat het er voor? 


Hallo @Zakkenwasser, welkom op het forum! :blush:

Wat balen dat je problemen hebt met de bekabelde verbinding. Ik lees dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad, hoe staat het er voor? 


Leuk dat je even informeert! Niets meer gehoord van KPN. Laat mij even weten of KPN er verder niets aan doet. Dan kan ik onderzoeken of er voor mij andere mogelijkheden zijn.

Update 24.02.21: Ik heb inmiddels ook: alle kabels gecontroleerd / vervangen, andere modempoort geprobeerd / andere pc's etc. Internet werkt nog steeds normaal via wifi maar niet bekabeld.


Update 24.02.21: Bekabeld internet werkt weer !? Pagina's laden weer (maar traag). Ik kan bijvoorbeeld wel weer video's zien op YouTube, maar nog niet inloggen. Ben benieuwd wat nou het probleem is en waarom het na het melden van de klacht na 4 dagen bijna lijkt te zijn opgelost?


Update 25.02.21: Het probleem is er weer. Pagina's laden niet, niet goed of ontzettend traag. Als ik bijvoorbeeld dit forum wil gebruiken gaat dat alleen via wifi. Via de bedrade verbinding werkt het niet en kan ik geen reacties plaatsen. Jammer dat ik verder ook via dit forum geen feedback krijg van KPN. Vanmiddag maar weer eens bellen.


Update 2 25.02.21: Zojuist gebeld met klantenservice. Afgescheept met vaag antwoord dat het probleem ligt ‘binnen het klanten domein’ en dat er een monteur moet langskomen waar uiteraard kosten verbonden kunnen zijn. Medewerkster was niet bekend met specifieke probleem wat vreemd is omdat dit forum volstaat met soortgelijke klachten over dit vage probleem. Waardeloos dat je als klant weer zo aan je lot wordt overgelaten.


Update: 28.02.21: Zoals verwacht hoor je niets meer van KPN. Je kunt de volle mep betalen voor een halfbakken product. Te triest voor woorden.


Het nieuwe modem is binnen en alles lijkt weer goed te werken! Oorzaak was dus blijkbaar de Experia Box V9. Bedankt voor jullie bemoeienissen Joep1965 en Bart_Z. :grinning: