Skip to main content

Goedemiddag, vorige week hadden we geen beeld meer spontaan. Na 4 keer bellen en een aantal keer gerest nog steeds geen beeld de laatste die ik aan de telefoon had zij dat ik geduld moest hebben en dat het vanzelf overging en inderdaad na 3 dagen ging tijdens het zoveelste telefoontje naar kpn het beeld weer werken was een fout bij hun en is met een i stelling daar. Oke prima ok was allang weer blij nu vandag na 5 dagen weer alles uit maar dit keer ook geen internet meer weer alles gereset maar helaas. Nu blijft het oranje lichtje branden en brand en lichtje van internet helemaal niet op de modem. Weer gebeld en helaas konden ze het daar niet oplossen en we zullen gebeld worden maar na al die tefoontjes heb ik er weinig vertrouwen meer in. .. heeft iemand hier op het forum hier ook last van of gehad? 

 

Groeten Bas en Marga  

Hoi @BasenMarga, welkom hier. 

Wat irritant zeg steeds die problemen met tv en internet. Nu heb je al een aantal keer contact gehad en gereset, maar een oplossing is nog niet gevonden. 😞 Ik wil graag eens meekijken. Wil je jouw profiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat er aan de hand kan zijn. 


Hoi Bart ik heb me gegevens ingevuld ben niet zo heel handig hiermee hoop dat het goed is. We hebben nu geen internet en dus ook geen tv meer en kan je vertelen dat dat knap lastig is omdat we vanuit huis werken momenteel. Hopelijk kan je ons helpen


Hi @BasenMarga, dat kan ik me voorstellen. Ik zie dat er al een monteur ingepland staat voor morgenmiddag, fijn dat dit al geregeld is. We horen graag hoe de afspraak afgelopen is.


Hoi Alexandra, ja we hebben die afspraak staan morgen tussen 12.00 en 14.00 hopelijk kan de monteur ons helpen! Afwachten maar ! 

 

Groeten Bas en Marga 


Nou monteur is niet langs geweest wel gebeld dat er een storing op een poort zat en dat hij daar niks aan kan doen. 

Dus na 5 x bellen en 1 afspraak met monteur die niet bij ons thuis is geweest wat ons wederom een halve dag vrij nemen kost kregen wij het wel bekende zinnetje van kpn afwachten maar..iedereen bij ons op de camping heeft internet en tv er word tenslotte geen andere provider hier aangeboden en alleen ons chalet heeft geen  internet.......


Ik lees in het ticket dat het mis lijkt te gaan in de centrale. In het dossier staat dat er maandag weer contact gezocht gaat worden. Ik hoop dat het dan opgelost gaat worden!


Ik zie een bericht dat alles weer werkt, klopt dat? Dat zou heel fijn zijn!


We hebben geen reactie meer van je gezien, dus ik ga ervan uit dat je weer gebruik kunt maken van onze diensten. Mocht dit anders zijn, dan weet je ons te vinden! :wink: