Skip to main content

Sinds enige tijd heb ik meer niet als wel onderweg geen beeld en wel geluid als ik tv wil kijken via de app. Gebeurt bij meerdere zenders. 

Verwijder de app eens en haal ‘m opnieuw uit de store. Dat heeft bij mij geholpen.


Dat had ik al eens geprobeerd en had niks geholpen


Is je telefoon ouder dan een jaar of 5?


Nee volgens mij niet. Heb hem net 1jaar. Nokia 7.2 met Android 10


@P-S Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je geen beeld en wel geluid hebt. Mag ik vragen welke versie van de iTV app je hebt? 

Heb je ook een mogelijkheid om als je dit probleem hebt een speedtest te doen? In veel gevallen is namelijk in deze situatie de snelheid te laag.


Gister weer opnieuw geïnstalleerd vanuit de Playstore. En t werkt niet met wifi en 4g.


Versie 7.2.13 zie ik net


Da's de nieuwste versie.

Overigens heb ik hier Android 11.

Gebeurt bij meerdere zenders. 

Kun je eens wat zenders noemen die het dus wel doen en zenders die het niet doen?


Ziggo, npo zenders en de commerciële zenders 


Hmm, da's zowat alles. Dan valt er hier niets uit te proberen; die doen het allemaal bij mij inclusief Ziggo Sport (alle 6).

Hopelijk kan er via het ITV team iets gecheckt worden m.b.t. je device. Er zijn hier op het forum korte lijntjes v.u. het forum-team naar hen. Ook zijn er enkele van hen hier actief.

Zoals @Jeroen-bart Engelen (sorry Jeroen, de andere namen heb ik niet paraat in het koppie)


Bedankt voor zover in ieder geval voor het meedenken:bow_tone1:​​​​


Hallo @P-S en @PeterG 

Ik ben helaas geen expert als het om de app gaat. Als NPO wel zou werken, maar de andere zenders allemaal niet dan zou ik misschien wel een idee hebben, maar als NPO ook niet werkt dan ligt het aan iets anders.

Ik ben bang dat de moderators hier beter kunnen helpen.


Soms heb ik wel beeld maar als ik dan over schakel na een andere zender is alles zwart. Maar de meeste keren is het direct zwart. 


@P-S Heb je een mogelijkheid om als dit probleem zich voordoet een speedtest uit te voeren, om te kijken welke snelheid je dan op je toestel haalt? 


Hallo @P-S 

Ik had nog contact gezocht met het app team en zij hadden wel een verklaring voor een mogelijk probleem. Zij hebben iets aangepast aan de settings aan onze kant en denken dat het nu zou moeten werken. Kun je nog eens proberen en laten weten of het nu beter gaat?


Ik kan zappen wat ik wil en hij werkt:tada:  Iedereen bedankt voor het meedenken