Skip to main content

Vandaag zou mijn nieuwe v12 geleverd worden  de oude moest ingeleverd worden. Dus alles los gehaald en wachten op de sms dat ik de nieuwe kon ophalen bij een servicepunt.  Mooi niks gekregen en maandag gaan we op vacantie.  Schiet totaal niks op dit 

Hallo @Schiet lekker op ,

Was even langs dat servicepunt gefietst. Dan had je dat kunnen informeren of het pakketje daar was aangekomen. Misschien is er wel iets misgegaan met die sms?


Ik heb een track and trace  gekregen. En  daar staat hij  op als niet uitgegeven i v m  sluiting  of iets dergelijks. Dat is vreemd hij zou bij een primera ophaal punt  moeten liggen die gewoon open is op zaterdag. 


Ojee @Schiet lekker op, niet zo handig dat je nog geen bericht hebt gehad!

In de mail die je hebt ontvangen over de omruil, zal een ‘Volg uw bestelling’ knop aanwezig zijn. Met het ordernummer dat daar boven staat, kan je zien wat de status is en kan je ook de track&trace van PostNL bekijken. Wat krijg je daar precies te zien? 


  1. 11 juni 9:14 

    Zending is gesorteerd

    We geven je een seintje wanneer je het pakket kan afhalen

  2. 11 juni 0:00 

    Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring 

  3. 10 juni 22:30 

    Zending is ontvangen door PostNL


Dit krijg ik te zien. De hele dag al. En het is gewoon een primera waar ik hem vandaag  zou moeten kunnen opgehaald hebben 


  1. 11 juni 9:14 

    Zending is gesorteerd

    We geven je een seintje wanneer je het pakket kan afhalen

  2. 11 juni 0:00 

    Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring 

  3. 10 juni 22:30 

    Zending is ontvangen door PostNL

 

Oh we hebben tegelijkertijd een bericht geplaatst zie ik nu!

Als PostNL de melding heeft gemaakt dat het pakket niet afgeleverd kon worden in verband met geslotenverklaring, dan hebben ze wellicht ten onrechte ergens in de systemen staan dat deze Primera vandaag niet geopend is voor het aannemen van pakketten.

Ik werk niet bij PostNL dus heel veel weet ik er niet van, maar een geslotenverklaring is volgens mij iets dat alleen voor komt als een servicepunt zelf aangeeft dat ze gesloten zijn op bepaalde momenten, of als een pand waar een servicepunt eerst zat leeg staat in verband met bijvoorbeeld een verhuizing of een definitieve sluiting van de winkel.

Dit is hoe dan ook iets dat volledig buiten de macht van KPN ligt, jouw pakketje is al vanaf gisteravond in het bezit van PostNL en ik wil je dan ook aanraden om daar nu contact mee te zoeken. Sommige Primera's zijn ook geopend op zondag, misschien kan het pakketje daar morgen nog afgeleverd en door jou opgehaald worden!


Is het nog goed gekomen @Schiet lekker op ?