Skip to main content

Gisteren heb ik een bestelling gedaan via de website voor internet en digitale tv, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Hi @Ricardo iv, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Het kan soms tot 24 uur duren voor je de bevestiging per mail ontvangt. Het is dan ook raadzaam om de map met ongewenste mail te controleren. Het wil soms voorkomen dat de mail hierin terecht is gekomen. Heb je de mail inmiddels al wel ontvangen? Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Inmiddels wel modem en tv-ontvanger in huis. Profiel aangevuld. Alvast dank voor het onderzoek.


Ik neem aan dat in de bevestigingsmail ook een en ander zal staan over het inplannen van een monteur voor het aanleggen van de NTU...


Dank je wel voor de terugkoppeling en het invullen van jouw profiel. Ik heb de bevestiging nogmaals naar je gemaild. Laat je weten of je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je!


Ontvangen! Thanks 


Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat je de bevestiging hebt ontvangen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!


Ik neem aan dat in de bevestigingsmail ook een en ander zal staan over het inplannen van een monteur voor het aanleggen van de NTU...

Hier heb ik nog geen enkele informatie over… Terwijl mijn abo 9 oktober a.s. start. Hoe weet ik wanneer de monteur de NTU voor de glasvezel komt aanleggen?


Hi @Ricardo iv, dat is een hele goede vraag die je stelt. Doorgaans wordt er contact met je opgenomen om een afspraak te maken. Mocht dat nog niet gebeurd zijn, dan kun je ook eenvoudig online een afspraak met een monteur maken. Als je hierop inlogt, dan kun je de status van de bestelling zien en kun je ook een afspraak met een monteur inplannen. Als dat niet lukt, kun je het beste bellen naar 0800-0402 (gratis). We kunnen dan direct naar de mogelijkheden kijken en eventuele vervolgstappen ook meteen uitzetten.


Reageer