Skip to main content

Ik heb 6 september een bestelling geplaatst voor Internet & TV, direct mail gehad waarin stond dat ik binnen 1 dag een order bevestiging kon verwachten.

Na een paar dagen , gevraagd via de chat hoe dit zit, mij werd aangeraden nog een paar dagen te wachten, maar heb helaas nog niks ontvangen. 

Ik zou deze graag alsnog ontvangen ,

bij voorbaat dank. 

vul u profiel even aan zodat medewerkers gericht antwoord op u casus kunnen geven. het kan even duren ivm drukte op het forum.


Dankjewel voor de tip, meteen gedaan. 


Hi @RaymondV , welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. @Jeroen Ruiter ook bedankt voor het advies om het profiel in te vullen. :relaxed:  Ik ben direct voor je op onderzoek uitgegaan en ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's van de webcare afdeling. Zij hebben de bevestiging naar je verstuurd. Kun je aangeven of je deze inmiddels ook hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je!


Hi Ron, Ik heb gisteren inderdaad contact gehad en de bevestiging ontvangen. 
Dank voor de reactie ! 


Dank je wel voor de update en goed om te lezen dat je de bevestiging hebt ontvangen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer