Skip to main content

Ik heb afgelopen maandag online een omzetting aangevraagd van Telfort naar KPN glasvezel.

Hier heb ik geen bevestiging van ontvangen en weet dus niet of dit gelukt is.

Hoe kan ik dit controleren, kan ook niets vinden in MijnTelfort of MijnKPN 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @KarinOre, welkom op het forum!
Heb je inmiddels al bericht gehad? Het kan nu even wat gek lopen omdat alle Telfort Thuis klanten ook door ons al overgezet worden.
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Thomas, ik heb mijn profiel aangepast.

Klantnummer van Telfort ingevuld bij TV-internet.

Ik heb geen mail ontvangen van een bevestiging. Ook geen informatie mail.

 

Gr. Karin 


Ik heb helaas geen zicht op de Telfort kant van zaken tot deze abonnementen over zijn. Waarom je geen bericht hebt gehad over de aankomende wijzigingen zou ik je zo niet kunnen vertellen.
De komende weken zal je abonnement automatisch overgezet worden naar KPN met behoud van alle voorwaarden. Als het abonnement eenmaal overgezet is kun je deze wijzigen naar een van de KPN abonnementen. Ik vermoed dat je bestelling hierom niet doorgekomen is.
Meer informatie over deze overgang kun je vinden op www.kpn.com/telfort 

Tot de overgang kun je met vragen over je huidige abonnement terecht bij Telfort op 0900-9596, na de overgang op 0800-0402 of hier via het Forum.


Dank je voor je bericht.

Ik ga wel vaker op de site kijken en hoop ik daar iets te vinden.

Via jou link kom ik ook niet verder dan dat het mobiele abonnement is overgezet, en daar gaat het me nu niet om. Ik wil graag internet via glasvezel. 


Als je straks overgezet bent kunnen wij (kpn) dat voor je aanvragen, tot die tijd moet ik je vragen nog even geduld te hebben. Je zult daar nog bericht over ontvangen op je contact e-mailadres.