Skip to main content

Vanmorgen heb ik een WiFi test gedaan, waaruit bleek dat het signaal op de begane grond niet optimaal is.

Er werd netjes een WiFi versterker aangeboden. Ik heb er tot op heden nog geen bevestiging van ontvangen: nog geen mail ontvangen (zoals werd aangegeven).

Is de aanvraag wel goed gegaan?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Vul uw profiel vast in. Een KPN medewerker kan u dan sneller helpen.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Vorige heb ik een WiFi test gedaan, waaruit bleek dat het signaal op de begane grond niet optimaal is.

Er werd netjes een WiFi versterker aangeboden. Ik heb er tot op heden nog geen bevestiging van ontvangen: nog geen mail ontvangen (zoals werd aangegeven).

Is de aanvraag wel goed gegaan?

Gisteravond via de chat het verzoek gekregen om weer de WiFi manager uit te voeren.

Vanmorgen meerdere keren de WiFi manager gedaan, maar hij geeft nu aan dat de ruilaanvraag inmiddels is gestart. Maar in mn mailboxen ontvang ik niks.

De medewerker inmiddels van kpn gesproken maar die kon mij niet verder helpen.

 

HELP!


Admin: topics samengevoegd

 


Hallo @Matthijs7791. Van harte welkom hier. Goed dat je je vraag hier stelt. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad. Mijn collega heeft twee Experia WiFi’s verstuurd. Heb je die inmiddels in huis? :slight_smile:


Dag @Matthijs7791. Gezien ik geen reactie meer van je heb gezien, ga ik ervan uit dat je inmiddels de Experia WiFi's hebt ontvangen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Reageer