Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen internet en Sim Only

• April 5, 2021
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Colin92
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

vorige week heb ik mij aangemeld voor internet en een Sim only die zsm zouden moeten ingaan. Ik meen mij te herinneren dat het internet vanaf 28-04 geleverd kon worden. 
ik mis alleen de bevestigingsmail, ook niet in de spam map.

Kunnen jullie checken of het allemaal goed is gegaan? 

met vriendelijke groet,

Colin 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hey @Colin92! Wat leuk om te lezen dat je Internet en een mobiel abonnement bij ons aangevraagd hebt! :blush: Ik wil graag voor je nakijken of dit allemaal goed gaat en kan dat doen op basis van je bestelnummer/klantnummer en postcode en huisnummer. In jouw profiel staan al gegevens ingevuld: zijn deze up to date? En wat betreft de Sim Only: is dat met of zonder nummerbehoud? Als het met nummerbehoud is, vermeld je het te behouden mobiele nummer ook in je profiel? Ik wacht je bericht even af!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • April 6, 2021

Hey @Colin92! Wat leuk om te lezen dat je Internet en een mobiel abonnement bij ons aangevraagd hebt! :blush: Ik wil graag voor je nakijken of dit allemaal goed gaat en kan dat doen op basis van je bestelnummer/klantnummer en postcode en huisnummer. In jouw profiel staan al gegevens ingevuld: zijn deze up to date? En wat betreft de Sim Only: is dat met of zonder nummerbehoud? Als het met nummerbehoud is, vermeld je het te behouden mobiele nummer ook in je profiel? Ik wacht je bericht even af!

Colin92
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 6, 2021

@Shyrin_ toevallig kreeg ik een uur na mijn post op dit forum alle bevestigingsmails binnen.

Ik ben dus nu geholpen😇

Bedankt voor jouw bericht

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Oh, top! :thumbsup_tone4: Mocht je nog andere vragen hebben, weet je ons te vinden!