Skip to main content

Hi, ik heb op 6 oktober een bestelling geplaatst voor internet van KPN om over te stappen van Telfort. Ik wilde mijn huidige abonnement aanpassen maar dit kon niet meer via hun portal door de overname.  Nu heb ik toen alleen een mail gekregen met “de bestelling is binnen” en nooit een bevestigingsmail of bestelnummer daarna. Gek genoeg heb ik wel e-mails gehad over mijn hussel-korting en Spotify premium via het abonnement. En ook een bevestiging via Telfort dat ik ga overstappen en vanaf 6 nov geen internet meer geleverd krijg + mijn modem etc moet terugsturen.

Dus is die bestelling wel goed gegaan? Krijg ik een nieuw modem + SuperWifi punten of blijft het toch dezelfde apparatuur? 

 

Alvast bedankt!

Hallo @MaaikeP, welkom bij ons op het forum. Als je een bestelling hebt gedaan wil je natuurlijk weten waar je aan toe bent. Je stapt zelf over van Telfort naar ons dus, voordat je gemigreerd wordt? Bij de migratie hoef je niets te doen en zal je dezelfde apparatuur kunnen blijven gebruiken. Als je zelf overstapt zal dat er wel nieuwe apparatuur komen. Ik heb nog geen gegevens van je, daardoor kan ik nog niet met je meekijken. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven? Dan kan ik meekijken.


@Jasper ik heb een aantal dagen geleden nog met jullie klantenservice gechat en die had mij uitgelegd dat het allemaal goed zou komen. Alsnog bedankt voor u reactie!


SuperWiFi's zal je waarschijnlijk niet meer krijgen...


Bedankt voor de gegevens @MaaikeP, daarmee zie ik de bestelling ook staan inderdaad. Afgelopen vrijdag is nog een bericht (per sms en mail) naar je gestuurd om aan te geven dat het installatiepakket is verzonden en zo te zien is die vrijdag ook bij jou bezorgd. Zaten de Super WiFipunten daar mogelijk al bij in? Op dit moment kan ik de bevestiging ook niet inzien, daardoor kan ik niet bekijken wat er precies in de bestelling zit.

 

SuperWiFi's zal je waarschijnlijk niet meer krijgen...

Bij de migratie van Telfort naar KPN niet inderdaad. Maar als iemand zelf overstapt, zoals in dit geval, is dat wel mogelijk als er binnen de periode waarin de actie geldig is/was een aanvraag is gedaan :wink:


Bedankt voor de gegevens @MaaikeP, daarmee zie ik de bestelling ook staan inderdaad. Afgelopen vrijdag is nog een bericht (per sms en mail) naar je gestuurd om aan te geven dat het installatiepakket is verzonden en zo te zien is die vrijdag ook bij jou bezorgd. Zaten de Super WiFipunten daar mogelijk al bij in? Op dit moment kan ik de bevestiging ook niet inzien, daardoor kan ik niet bekijken wat er precies in de bestelling zit.

 

SuperWiFi's zal je waarschijnlijk niet meer krijgen...

Bij de migratie van Telfort naar KPN niet inderdaad. Maar als iemand zelf overstapt, zoals in dit geval, is dat wel mogelijk als er binnen de periode waarin de actie geldig is/was een aanvraag is gedaan :wink:

ik ben denk ik net op tijd overgestapt ik kreeg inderdaad een volledig pakket met modem en wifipunten! Dus fijn dat het allemaal klopte en is afgeleverd.


Een duidelijkere bevestiging dan dat is er niet inderdaad :grin: Dat is goed om te lezen! Lukt het ook om alles aan te sluiten en te gebruiken?