Skip to main content

Best KPN,

 

Bestaande klanten kunnen nooit meer  deelnemen aan voordelen zodra ze klant bij KPN zijn.

Black Friday deals worden niet toegepast op trouwe klanten.

Nu kennen we de beargumentering inmiddels wel maar door de z.g.n. indexatie gaan de abonnementskosten ook al ieder jaar omhoog zodat je na 2 jaar 5€ per maand meer betaald. 

Op mijn adres is “ Ziggo “ niet beschikbaar en dus ben ik toch wel afhankelijk van KPN. 

( de service en kwaliteit van het product met name internet is echter matig te betitelen )

 

Maar het kan wel allemaal: Voorbeeld

Mijn telefoonprovider Simyo waar ik al jaren klant ben doet dit anders. Een fantastische Black Friday deal voor bestaande klanten.

Een beter en uitgebreider abonnement tegen een lagere prijs. Goede kwaliteit met een uitstekende prijs.


Beste KPN u luistert wel naar uw klanten maar hoort niet wat ze zeggen.

 

 

 

 

Hoi @FredL64 

Ja het is wat het is.
En dit is natuurlijk niet genoeg, liever Super WIFI of een Sonos Speaker, kop telefoon van  Sony zou ook niet gek zijn.
Maar ja dat moet je allemaal zelf kopen.:expressionless:
Je zou kunnen gaan zoeken op Internet, bijna vrijdag.
En er zijn er al veel die morgen al van hun producten bevrijd willen worden.
Veel succes gewenst bij het zoeken naar voordelen.:wink: 
Wel opletten voor fake sites, schijnt nogal erg te zijn dit jaar.


Heb je wel eens geprobeerd te bellen met KPN klantenservice om te vragen wat er mogelijk is voor je? Want dat is meer dan je denkt!

Overigens zijn BF deals inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Dat is ook opgenomen in de voorwaarden van de deals. Als bestaande klant kun je er inderdaad geen gebruik van maken, anders gaat dat tegen de voorwaarden in. Daar kan KPN ook niet vanaf wijken, want waar zijn anders de voorwaarden voor? Indien je gebruik wilt maken van een KPN BF deal, dan zou je moeten overstappen en weer terugkomen volgend jaar. Maar, wil je dat wel? Met inderdaad de service en kwaliteit in het achterhoofd.


Klantenservice van KPN wil geen kant op . Die hebben gewoon bepaalde vaste doelen opgelegd gekregen . Kijk bij telefonie heb je genoeg concurrentie met soortgelijke kwaliteit . Met Tv glasvezel ( iets anders is hier niet ivm nieuwbouw ) heb je weinig tot geen concurrentie. Dat weten ze gewoon . 


Nee hoor zo hoort het ook. Geen kortingen geven en dat geld investeren in het netwerk. We hebben 1 van de beste netwerken ter wereld. Wees daar blij mee.


Klantenservice van KPN wil geen kant op .

En gelukkig maar. Zo betaald iedereen gewoon hetzelfde. En dat is wel zo eerlijk.