Skip to main content

Omdat mijn v10 modem het geluid sterk vervormt op al mijn apparaten en KPN geen monteur wil sturen vanwege de Coronamaatregelen heb ik weer eens contact gehad met een servicedeskmedewerker. Deze adviseerde mij een V12 modem. Zij had er verrouwen in dat dit dit probleem kon verhelpen. Ik kreeg echter wéér een V10 toegezonden die ook weer vervormt. Vandaag heb ik contact gehad met de zoveelste servicemedewerker die heel specifiek een V12 zou hebben aangevraagd. Ik heb echter geen mail ontvangen hierover ondanks dat ze dat heeft toegezegd. Omdat ik een niet goed werkend modem heb wil ik graag een V12 ter vervanging. Ik heb nog een kleine week om over te stappen naar Ziggo, dus graag per omgaande de bevestiging dat ik een V12 toegezonden krijg. Als het probleem daarmee opgelost wordt hoef ik niet naar Ziggo over te stappen.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik bel je tegen 15:00 op het mobiele nummer in jouw profiel.


@1scheveninger : ik krijg direct je voicemail. Ik doe om 15:00 nog een poging


Vreemd ben net nog gebeld


Was net te laat nog een keer


Gelukkig hebben we elkaar gesproken. Ik wilde een monteur langsturen maar helaas woon je in een gebied waar dat op dit moment niet mogelijk is.

Ik heb wel een ticket aangemaakt. Er zal door een achterliggende dienst contact met je gezocht worden. Of zij uiteindelijk wel een monteur langs sturen, kan ik niet beloven.

Houd me op de hoogte!


Doe ik! Alvast bedankt voor de goede geleverde service en fijne feestdagen, voor zover mogelijk.


Hallo Erwin,

vandaag werd ik gebeld op mijn oude nr. Belster dacht dat de klacht was dat ik geen verbinding had. Na enig heen en weer gepraat begreep ze het probleem. Toen had zíj wat computerproblemen. Ze zou me teug bellen op mijn nieuwe nr. Ik kreeg echter later een mail dat KPN mij niet had kunnen bereiken. De terugbelinstructies klopten niet want de optie 5, die ik moest kiezen na invulling van een 7-cijferige code, werkte niet. Mededeling : u heeft geen keuze gemaakt. We zijn dus weer terug bij af.


Tja, dat schiet niet op zo.

Misschien nog even wachten tot we 'gewoon’ weer een monteur kunnen langsturen? (wanneer dat ook moge zijn, ik hoop uiteraard per 19 januari)


Dat moet dan maar weer.