Skip to main content
Antwoord

Geen code welkomstcadeau ontvangen

• June 2, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

goedeavond 

denk je leuke aanbieding van KPN in verband leuk cadeau was PlayStation 5 steeds achteraan gebeld probeer je steeds iedereen in de contact krijgen zeggen ze steeds van we kunnen u niet vinden blablabla dat vind ik heel erg slecht. en dan stuur je me daarheen en dan moet je die even bellen, want tot heden heb ik nog steeds geen code gekregen. Het lijkt net dat ze zoveel Profiteren van mensen om m'n klanten bij hun te zijn,. Denk dat wel heel veel mensen steeds wachten op de code. Ik vind het heel erg jammer dat ik Tot heden niks heb En dan zeggen ze steeds van u, heeft wel leuke aanbieding kreeg. Toen ik Contract getekend via telefonisch contact gehad met iemand en die zei je bent net op tijd voor deze aanbieding. En daarom ging ik mij akkoord van de KPN. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

​@Heerenveen. Welkom op de KPN Community! Als je gebruik hebt kunnen maken van een leuke welkomstactie, dan wil je deze ook graag ontvangen zoals beloofd. Dat begrijp ik helemaal en daar heb je dan ook recht op.

Er werd al even aan gerefereerd door ​@Ik_Combineer, maar wat als eerste belangrijk is, is of je verbinding inmiddels 14 dagen actief is. En daarna wordt binnen 3 werkdagen de voucher gestuurd. Is deze periode al voorbij? En wat eigenlijk nog belangrijker is, is dat je wel een bevestiging hebt van deze welkomstactie. Heb je goed gecontroleerd op je bestelbevestiging dat je een voucher krijgt en dat je bijvoorbeeld niet zoveel maanden korting krijgt?

Als de bedenktermijn al verlopen is (+ de 3 werkdagen) en je hebt zwart op wit staan dat je gebruik maakt van de welkomstaanbieding waarbij je een gratis spelconsole kunt aanvragen, dan kun je het beste contact zoeken met Sidekix. Zij kunnen je dan verder helpen. Alle informatie over het welkomstcadeau en het telefoonnummer vind je op onze kennisbank. Zie hieronder. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 2, 2025

Erg vervelend dat alles dikgedrukt is, leest onprettig, maar dat terzijde.

Uw verhaal is lichtelijk onduidelijk over bellen etc, wanneer bent u klant geworden en is uw verbinding opgeleverd? En met wie heeft u contact gezocht met deze vragen? Was dat KPN of Sidekix?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 2, 2025

Beide heb contact gezocht 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 5, 2025

​@Heerenveen. Welkom op de KPN Community! Als je gebruik hebt kunnen maken van een leuke welkomstactie, dan wil je deze ook graag ontvangen zoals beloofd. Dat begrijp ik helemaal en daar heb je dan ook recht op.

Er werd al even aan gerefereerd door ​@Ik_Combineer, maar wat als eerste belangrijk is, is of je verbinding inmiddels 14 dagen actief is. En daarna wordt binnen 3 werkdagen de voucher gestuurd. Is deze periode al voorbij? En wat eigenlijk nog belangrijker is, is dat je wel een bevestiging hebt van deze welkomstactie. Heb je goed gecontroleerd op je bestelbevestiging dat je een voucher krijgt en dat je bijvoorbeeld niet zoveel maanden korting krijgt?

Als de bedenktermijn al verlopen is (+ de 3 werkdagen) en je hebt zwart op wit staan dat je gebruik maakt van de welkomstaanbieding waarbij je een gratis spelconsole kunt aanvragen, dan kun je het beste contact zoeken met Sidekix. Zij kunnen je dan verder helpen. Alle informatie over het welkomstcadeau en het telefoonnummer vind je op onze kennisbank. Zie hieronder. 

Â