Skip to main content

Ik zit al sinds dinsdagochtend zonder internet door een fout bij KPN. Woensdagochtend stond er een monteur op de stoep die het probleem niet kon verhelpen. Wel gaf de monteur aan dat het diezelfde middag geregeld kon worden en dat KPN contact met mij op zou nemen. Tot op heden, het is nu vrijdag middag, heeft KPN nog geen contact met mij opgenomen. De backoffice zou voor vandaag half 12 hebben moeten bellen, zij hebben 48 uur de tijd, maar ook dat is niet gebeurd. De klantenservice kan ook geen contact leggen met de backoffice en ik zit dus nog steeds zonder internet. Ik vind dit echt een belabberde service en vind het echt belachelijk dat ik al 4 dagen zonder internet zit door een fout van KPN. Daarnaast is het natuurlijk te idioot voor woorden dat er geen contact kan worden gelegd met de backoffice. Deze 4 dagen zonder internet komen overigens door een verkeerde poort in de verdeelkast bij mij om de hoek. Voor een monteur 5 minuten werk maar het duurt nu dus al meer dan 80 uur. Belachelijk!

Hoi Jeroen, welkom op het forum! Vervelend dat je zonder diensten zit, en dat al enkele dagen. Wil je jouw forumprofiel invullen? Laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan kunnen we hier kijken wat de status is, en wat er eventueel nog gedaan moet worden. 


Ik heb het ingevuld 


Hoi @JeroenvdE .  Ik zie dat je veel gebeld hebt met onze telefonische ingang. Al mijn collega's hebben toelichtingen op het ticket geschreven dat je graag zo snel mogelijk gebeld wil worden. 

Meer kan ik ook niet doen. Hoe vervelend het ook is we zullen moeten afwachten tot de backoffice hier aan toe komt.

Heb jij ook een mobiel nummer van KPN ? Want dan kan ik daar een gratis grote bundel opzetten. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.