Skip to main content

Al vanaf 25/09 geen diensten, experia box krijgt geen signaal binnen en blijft rood branden. Monteur zou langs komen, hele dag thuis gewacht. Meneer is weg gegaan omdat die op een deurbel heeft gedrukt die alleen doet met wifi verbinding. Verschillende keren service desk gesproken kunnen geen nieuwe afspraak inplannen omdat er een ticket open staat. En ik moet afwachten tot ik gebeld word door de backoffice. Ene medewerker zegt binnen 30min andere zegt 24uur.
 

Inmiddels paar dagen verder en geen internet en tv. Wat een slechte service. Overwegen maar om over te stappen. Om vergoeding aan te kunnen vragen word je ook van het kastje naar de muur gestuurd geen resultaat dus. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @D.V., welkom! Wat waardeloos dit 😞. Ik begrijp dat er wel een ticket loopt, maar dat jij vindt dat er te weinig actie wordt ondernomen óf dat in ieder geval niet duidelijk is wat er nu gaat gebeuren? Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Heb jij ook mobiele nummers bij KPN? Zet die dan ook in je profiel: ik kan dan een databundel erop zetten als dat nog niet gebeurd is. Voor wat betreft een vergoeding: die kan je aanvragen zodra de storing is verholpen!