Skip to main content

HELP!!!!! Sinds vrijdag middag geen internet tv en bellen meer!! Worden van het kastje naar de muur gestuurd! Zouden worden terug gebeld wat niet is gebeurd! Wij wachten nog steeds op een reactie vanuit KPN maar er gebeurd niks!

Hoi @Rockey , dit kan alleen door een KPN moderator behandeld worden. Opdat deze je gegevens snel kan inzien zodra ie op je vraag komt zou je je voor- en achternaam, adres, en klantnummer vast in willen vullen in je forumprofiel?


Beste Peter,

 

Als het goed is zijn er meerdere tickets van gemaakt…. er zijn door jullie dingen beloofd die niet worden nagekomen! Naam en adres heb ik ingevuld. Sinds vrijdag middag 14uur niks meer en het zou binnen 24uur opgelost worden.


Hoi @Rockey .  Welkom op het forum.

Wat een vervelende geschiedenis. Het lijkt er op dat je lijn ‘gekaapt’ is. We gaan proberen om dat te repareren. Hiervoor is vrijdag een ticket aangemaakt. Deze is zo rond 14:00 ingediend. 

De doorlooptijd van zo'n ticket is 72 uren. Drie werkdagen dus. Waarbij het weekend niet telt.  Ik hoop dat ze er vandaag aan toe komen maar het kan dus uiterlijk tot morgenmiddag duren voordat er een reactie komt. Ik kan dat helaas niet veranderen.  Ik zie dat je digitenne bij ons afneemt. Ik hoop dat dat je op die manier nog een klein beetje tv kunt kijken. Neem je toevallig ook mobiele nummers bij KPN af, want dan kan ik daar een gratis weekbundel opzetten. 


Hallo @Rockey Als ik het goed zie, is je probleem inmiddels opgelost. Klopt dat ook? Werkt alles weer zoals het moet? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.