Skip to main content

Sinds vandaag is de ellende begonnen bij mij thuis door Kpn diensten.

ik heb sinds vanmorgen 16-6-2020 geen WiFi , TV en vast bellen meer !!

omdat Kpn zonder mijn weten alle diensten eerder heeft opgezegd dan afgesproken en bevestiging dat de diensten 18-6-2020 beëindigd zal worden!

na vele belletjes met de klantenservice   Kpn is er toegezegd dat ik binnen 2 uurtjes weer diensten zou hebben en bij KPN de diensten wil voortzetten.

Een email met bevestiging zou volgen en de activering zou binnen 2 uren weer actief zijn!

Maar helaas na 2 uren en daarop volgende uren geen email en geen activering van de diensten thuis na vele resetten etc..

weer aan de lijn met klantenservice dan komen ze tot de conclusie dat er technisch iets niet lukt en er een spoed ticket naar de juiste afdeling gaat en je op de hoogte wordt gehouden.

maar helaas na een paar uren nog niets en ondertussen paniek  thuis met  mijn gezin zonder WiFi , TV en  onbereikbaar met de vaste telefoon!

het is inmiddels avond en nog steeds niets en KPN heeft geen noodpakket in de vorm van digitenne voor de tv een Dongel voor internet en data etc..of een service monteur mijn kant opsturen!

moet maar zonder diensten zitten en afwachten op een telefoontje hier betaal ik dus elke maanden voor !

Kort om in deze digitale tijdperk kan een provider je gewoon afsluiten van diensten waar ze geen recht toe hebben en vervolgens  niet meer met dezelfde vaart weer aansluiten !!

 

 

 

Hi @Mustapha, welkom op het Forum! Helaas niet met een leuke mededeling of vraag, maar eentje met enige spoed! Als ik het goed begrijp is je abonnement te vroeg opgezegd. Vanwege een overstap of heb je vanaf een bepaalde datum zelf opgezegd?

In ieder geval, wil je zo snel mogelijk jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bereikbaarheidsnummer (06-nummer indien mogelijk)? Dan gaan wij kijken of we hier nog wat meer informatie over kunnen vinden en hopelijk ook hoe het opgelost kan gaan worden!


@Susan_  

dank voor je reactie .

mijn gegevens zojuist aangevuld.


Dank voor je gegevens, @Mustapha.  Ik zie dat de opheffing zelf geannuleerd is. Alleen, de lijnovername is al wel gedaan. Dat is, ondanks wat er gezegd is, een stuk lastiger terug te draaien. Dus, ter bevestiging, je wilt nu bij KPN blijven en niet overstappen? Laat dit dan zo snel mogelijk weten. Want dan kan ik hier verdere stappen in nemen. Wel gaat het dan alsnog even duren voor je weer diensten hebt. Als je wel overstapt, dan kan ik hier niets meer aan veranderen. In dat geval zal de opheffing ook weer opnieuw uitgevoerd moeten worden om het ook administratief opgezegd te krijgen.


@Erik_  dank voor je reactie ,

ik wil bij Kpn blijven zoals telefonisch besproken en mij toegezegd is dat alles weer binnen 2 uur zou werken !

En hier meerdere telefoontjes met de klantenservice over gehad en wordt toegezegd dat alles moet werken ??

En er een spoed ticket is aangemaakt wat dat inhoudt is mij nog steeds niet duidelijk ?

ondertussen nog steeds zonder diensten en kan thuis niet werken , kids kunnen geen tv kijken en onbereikbaar via de vaste lijn!!

hang nu weer in de lijn en zo gaat het al meer dan 24 uur door en moet ik mijn verhaal weer voor de 100e keer gaan herhalen !

oplossing noch monteur blijft uit!!!


17-6-2020 ondertussen hang ik al 1 uur aan de lijn met klanten service die het aan het uitzoeken is en mischien een monteur gaat sturen???

het is toch niet normaal meer  en te geloven dat er niemand bij KPN is die dit kan oplossen danwel een hulptroep deze kant kan opsturen om het op te lossen waar ik recht op heb !!

De rekening kunnen kunnen ze wel heel snel incasseren maar de service blijft helaas uit !

Kortom @kpn wie geeft jullie het recht om mijn diensten eraf te halen terwijl en betaald is?

zal hier mijn verhaal blijven posten tot het opgelost is .

kassa en radar worden ook geïnformeerd!


Hoi @Mustapha. Ik zie net dat er een monteur afspraak is ingepland en dat deze monteur op dit moment bij jou is of naar jou onderweg is. Laat je ons weten of deze monteur het probleem heeft verholpen?


@Vikash 

dank voor je reactie.

monteur is uiteindelijk ingepland wat een andere medewerker na 1,5 uur aan de lijn en in de wacht niet kon realiseren en een ander wel na 10 min.!

monteur is zojuist geweest na wat testjes en belletjes met zijn collega’s is de conclusie dat de diensten pas 30 Juni erop gezet kunnen worden!!

of ik ff vanaf vandaag 13 dagen in Kpn quarantaine wil gaan zonder diensten !

En of ik Morgen- middag even een noodpakketje wil gaan ophalen met een WiFi stick en een digitenne om de komende dagen hiermee mee door te komen en vanuit huis te werken het is niet te geloven maar dat is de realiteit van vandaag!

kpn als grootste provider schaam je dat je dit niet kan oplossen en een klant / gezin 13 dagen in de kou laat zitten.

Kortom de vele toezeggingen van de klantenservice en de terug bel verzoeken kan je met een korreltje zout  nemen!

Hier ga ik werk van maken tot de media aan toe  en wordt vervolgd!

ondertussen een gezin nog steeds zonder tv, geen internet om huiswerk te maken en ik niet thuis kan werken en onbereikbaar via vaste telefoon!

we gaan nu de 48 uur in zonder diensten!

 

 

 


@Mustapha Het zit je zeker niet mee. Twee weken zonder diensten is natuurlijk erg lang, helemaal in deze tijd. Digitenne en een MiFi router is een mooie (tijdelijke) oplossing, maar zeker niet hetzelfde wat je gewend bent. Ik zou het graag anders vertellen, maar helaas zit er niets anders op dan het af te wachten. Ik hoop dat je weer snel gebruik kan maken van onze diensten :disappointed_relieved:


@Vikash 

Het zit niet inderdaad niet mee en zie de bomen door het bos niet meer.

De tijdelijke oplossing is er nu nog niet en is geen oplossing in deze tijd, wil gewoon mijn diensten terug die ik gewend was voor 16-6-2020 en waarvoor ik  betaald heb.

 

Afwachten is makkelijk gezegd aangezien je  niet op de hoogte wordt gehouden en valse toezeggingen krijgt en terugbel verzoekjes niet nagekomen worden.

Je snapt dat ik aan deze reactie niets  heb!

Wordt vervolgd via social media is het een en ander ook al uitgezet!

Dit pik ik niet!

 

 


@Vikash 

@Erik_ 

@Susan_ 

18-6-2020 

Inmiddels al meer dan 48 uur geen diensten meer thuis met een gezin wat thuis moet werken , studie vanuit huis tv kijken voor de kleine er helaas niet meer in zit en onbereikbaar zijn via de vaste telefoon!

Kortom geen ideale situatie en KPN laat niets van zich horen!

Noodpakket opgehaald met Digitenne erin waarvan het ontvangst belabberd is en continu staat ik te zwaaien met de antenne om normaal tv te kunnen kijken, en het zenderaanbod niet overeenkomt met wat ik voorheen had maar een beperkte zenders bij Digitenne ,waardoor mijn kind zijn favoriete kinderzenders niet meer kan zien en dit kunnen ze er ook niet opzetten volgens de klantenservice want het is maar een noodpakket???? Dus je kind heeft pech en moet het maar zonder die kinderzenders doen!!

Wifi kastje met 2 mobieltjes en dan wordt alles al trager en kan je niets kijken laat staan nog werken!

Voor vaste telefonie is er geen noodoplossing, dus blijven lekker onbereikbaar voor sommige instanties die alleen maar onze vaste nummer hebben en de kids kunnen niet bellen naar ons als wij even de deur uit zijn!

Wordt vervolgd!!

 

 


Jammer dat het ontvangst zo tegenvalt. Wat die kinderzenders betreft kan ik niks voor je doen. Heb je geëxperimenteerd met de antenne op verschillende plekken neerzetten? Ik weet niet hoe jij woont maar soms wil een montage setje voor buiten helpen. Als je dat op prijs stelt probeer ik die op te sturen. 


@Erwin_ 

Jammer van de kinderzenders zal het doorgeven aan de kinderen thuis!

Woon in een eengezinswoning een montage setje voor buiten is weer hak en  boorwerk waar ik geen zin in heb en geen leidingen naar buiten heb, dus geen optie voor mij!

 


Hi @Mustapha, welkom op het Forum! Helaas niet met een leuke mededeling of vraag, maar eentje met enige spoed! Als ik het goed begrijp is je abonnement te vroeg opgezegd. Vanwege een overstap of heb je vanaf een bepaalde datum zelf opgezegd?

In ieder geval, wil je zo snel mogelijk jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bereikbaarheidsnummer (06-nummer indien mogelijk)? Dan gaan wij kijken of we hier nog wat meer informatie over kunnen vinden en hopelijk ook hoe het opgelost kan gaan worden!

Hi Susan,

Tot  op heden geen reactie mogen ontvangen en zit ik inmiddels al meer dan 72 uur zonder diensten!

En loop ik tegen een muur aan bij de klantenservice!

Wat kan ik nog verwachten het hele weekend nog zonder diensten doorbrengen?

 


Hey Mustapha, je zit in een penibele situatie: met het hele gezin zonder internet, tv en vaste telefonie is absoluut geen pretje. Ik ben er ook even voor jullie ingedoken om te kijken of ik nog iets kan doen om het leed te verzachten. Helaas moet ik constateren dat het  niet voor het weekend is opgelost.

Er is een overnameverzoek in gang gezet van een andere provider. Hierover hebben we je op 28 mei per brief en mail geïnformeerd dat de overname op 16 juni gaat plaatsvinden. 

De ophef van je verbinding is in een vergevorderd stadium, dat is niet meer snel te herstellen. We doen er alles aan om jullie weer aangesloten te krijgen. De voorlopige plandatum is nu vastgesteld op 30 juni, dan kan de monteur bij je langskomen. Ik hoop maandag beter nieuws te krijgen, dat het signaal eerder op jullie lijn kan worden gezet waardoor je alleen het modem en tv-ontvangers hoeft te installeren. Tot die tijd is het even behelpen met de alternatieve oplossingen die we hebben gegeven.


@Nadia 

 

Dank voor je reactie.

Over de overname van diensten door een andere provider en wat er toegezegd is door KPN kom ik later op terug.

Nu vindt ik het belangrijk of je al een update hebt wanneer de diensten er weer op worden gezet?

Alvast dank.

 

 


@Mustapha deels maar dit kan veranderen. Nu staat het op 26 juni gepland, hier heb je ook bericht van gehad als het goed is vandaag! Dus toch 4 dagen eerder, komende vrijdag zou het weer moeten werken!:upside_down:


@Mustapha, ik heb even gekeken en volgens de systemen is het vrijdagavond allemaal geregeld. Klopt dit? Heb je weer diensten?


Reageer