Skip to main content

Ben benieuwd hoe dit is afgelopen. Wij hadden de hoop gevestigd op gebruik van eigen apparatuur, maar begrijp nu dat zelfs dat niets oplost. Dus ben wel benieuwd wat hier een oplossing was en of dat bij ons ook kan werken. Want momenteel is er weinig hulp vanuit de KPN. Nieuwe modem willen ze niet sturen, terwijl dat het probleem waarschijnlijk wel (tijdelijk) oplost net zoals de vorige x, communicatie over wat dan is nul en ondertussen geen internet en moet uitwijken voor werk. Nul compensatie of hulp. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Ikwilgeennaamkiezen . Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee wat er aan de hand is.

Er is een stroomstoring geweest bij jou? En nu zijn er dingen stuk?

Kun je  meer context geven?


Dat komt omdat deze vraag verplaatst is en daarmee de context wegviel. Ik was vooral benieuwd hoe het bij een andere casus was afgelopen omdat we in een soortgelijke situatie zitten en op dat moment onze storing op "on hold" gezet was. Er werd dus geen modem verzonden, maar ook geen monteur gestuurd. We zaten in limbo en werden hele tijd van kastje naar de muur gestuurd. Achteraf bleek dat een fout van het systeem, dat het toezenden van het modem was geblokkeerd, maar er daardoor tevens ook geen andere acties konden worden opgestart omdat de eerste actie eerst moest worden voltooid volgens de klantenservice. Maar vanavond komt er een monteur, omdat een nieuw modem geen uitkomst bood en het waarschijnlijk zoals elders op het forum gesuggereerd aan de XGSPON ONT ligt. Wat mij betreft mag dit topic dicht.