Skip to main content

Ik zou per 1 februari jl. overgezet worden van Freedom glasvezel naar KPN glasvezel.

Dit blijkt in de praktijk dus niet zo makkelijk te zijn. Nu 2 dagen geen internet en een monteur die pas a.s. dinsdag komt kijken.

Het lijkt me dat er in een POP locatie een patch omgezet moet worden maar ik ben maar een leek.

Had KPN hier geen rekening mee kunnen houden. Nu zit ik minimaal 6 dagen zonder internet terwijl KPN claimt dat je vrijwel niets merkt van de overstap.

Dit valt me enorm tegen van een bedrijf wat ooit een goede naam had.

Ik neem aan dat mijn abonnementskosten pas vanaf a.s. dinsdag gaan lopen ?

 

Met vr. gr.

Robert.

Hi en welkom op ons forum @Rova28.

Niet fijn dat jouw overstap naar ons niet soepel verloopt. Het is een open deur natuurlijk, maar toch, het is gewoonlijk de bedoeling dat je meteen aangesloten wordt op de afgesproken datum. Het klinkt inderdaad alsof er iets anders aan de hand is. Goed om te lezen dat er al een monteur ingepland staat. Ik kan de afspraak helaas niet vervroegen, anders had ik dat graag voor je gedaan. Ik verwacht dat de monteur het morgen voor je kan oplossen.

En om je vraag te beantwoorden: dat klopt. Zo gauw je verbinding werkt, gaat je abonnement in en starten de abonnementskosten.