Skip to main content

Goedemiddag. Na een recente update?? op de v10 A box geen internet en geen TV meer. Al een week aan het bellen. Is al een monteur ook hier binnen geweest. Op het telefoon centrum van de klantenservice werken hele goede en geduldige mensen, maar het euvel is doorgestuurd naar Back Office en die “gaan uw bellen”. Ik ben ten einde raad. Ik blijf er nu noodgedwongen voor thuis, omdat er misschien wordt gevraagd om de stroom eraf te halen of te resetten. Ook met de kleinkinderen naar het zwembad kan niet, want dan ligt de telefoon daar in de kluis en mis ik misschien de medewerkers van Back Office. Wie o wie weet de oplossing? 

admin: eigen topic aangemaakt

Als de melding bij de back office is gekomen dan zal een medewerker U bellen meestal doen ze dit op een Mobiel nummer mocht het nodig zijn om het modem een reset te geven. Deze kunnen verder in de systemen kijken wat er precies mis is gegaan.


Hoi @Mmartinn, welkom. 

Wat vervelend dat je nu zonder diensten zit. Maar geen nood! Wanneer het de backoffice jou niet kan bereiken krijg je doorgaans een nummer waarmee jij de backoffice zelf kan bellen. Hopelijk is jouw storing snel opgelost.

En ook @Dragons heeft helemaal gelijk: 

Als de melding bij de back office is gekomen dan zal een medewerker U bellen meestal doen ze dit op een Mobiel nummer mocht het nodig zijn om het modem een reset te geven. Deze kunnen verder in de systemen kijken wat er precies mis is gegaan.

 


Beste Hanna, ik vind de tekst “geen nood” te positief. Het zou afgelopen maandagavond al bij Back Office liggen en die hebben mij in 4 dagen niet gebeld, of een sms gezonden. Het vervelends is de onzekerheid wanneer er weer internet is. Elke klant heeft zijn eigen werkzaamheden en de mijne zijn snachts werken, meer dan normaal doordat collega’s op vakantie zijn. Dan doe ik er alles aan om KPN maar te helpen, dus vanmorgen uit de nachtdienst, maar niet naar bed om de monteur binnen te laten. Maar die breuk in mijn slaapritme kom ik deze hele torn niet meer te boven. Dat slaap tekort blijft je achtervolgen. En wat ben ik er mee opgeschoten vanmorgen? Ook weer niets, want nog steeds geen internet. Ik blijf positief over de medewerkers van KPN, omdat ze allemaal echt hun best doen. Maar de leiding van KPN heeft een eilandjes structuur opgezet, waardoor er niet van begin melding tot oplossing probleem er ene afdeling of persoon over gaat. Nu is het steeds springen naar het volgende eilandje en maar hopen dat je niet het water raakt, want dan ben je af en begint de melding weer van voor af aan. Gelukkig heb ik via dit Forum een medewerker KPN getroffen die mij nu verder helpt.