Skip to main content

Afgelopen week zijn mijn partner en ik verhuisd. Om alles werkend te hebben zodra we naar ons nieuwe adres zijn verhuisd, dachten wij dat het wel handig was om ruim een maand van te voren onze verhuizing door te geven. Dit was snel geregeld en er werd ons verteld dat er geen monteur nodig was, ondanks dat we nu gebruik gingen maken van glasvezelinternet. 

Afgelopen week zijn wij verhuisd, alles aangesloten en geen diensten. Helemaal niets. Vrijdag middag gebeld met de klantenservice en is ons verteld dat de activatie van het signaal een dag kan duren, ondanks een sms eerder op de dag dat onze diensten gereed voor gebruik waren. 

Een dag later, nog steeds geen internet en tv. Wederom gebeld, waar ik de meest onbeschofte medewerker aan de lijn kreeg die KPN rijk is. Steeds weer inbreken in mijn verhaal, dwars door mij heen praten, mij geen enkel moment een zin af laten maken en werkelijk waar 0 empathie kunnen opbrengen. Bizarre is, dat er pas een monteur op 13 juli kan komen. Dat betekend dus dat wij van 25 juni tot 13 juli zonder diensten zitten. Dan krijgen we een digitenne kastje opgestuurd, wat natuurlijk voor tv een tijdelijke oplossing is. Maar een van ons werkt standaard vanuit huis en heeft dus stabiel en snel internet nodig. Die 100GB data op m'n telefoon is leuk en aardig, maar maakt werken op dit moment onmogelijk, aangezien de 4g in en rond het huis niet goed werkt. Tevens betalen wij extra kosten voor een Ziggo Sport pakket, waar ik nu geen gebruik van kan maken.

 

Kortom, wij gaan elders tv en internet afsluiten. De monteur pas 2,5 week na verhuizing, wat al een belachelijke termijn is. Zeker omdat ik nog duidelijk gevraagd heb aan de klantenservice of een monteur nodig was. Dit was sowieso niet het geval. Nu dus 2,5 week zonder diensten en een onbeschofte behandeling van iemand van de klantenservice. Dat laatste geeft voor nu de doorslag om naar een ander te gaan. Wij gaan sowieso niet 2,5 week wachten, terwijl het bij Ziggo in 2 dagen na ontvangst van de spullen geregeld kan zijn met een monteur. 

Volgend jaar lopen ook onze mobiele abonnementen af bij KPN, deze zullen wij dan ook overhevelen naar een andere provider om daar de bundelkortingen etc. te verkrijgen.

Welkom op het forum @OortNagt en vervelend dat het moet onder deze omstandigheden. Ik snap dat je na een ervaring als deze een overstap zou maken naar een andere aanbieder. Mocht je ons nog een kans willen geven of als er dingen zijn waarbij we nog kunnen helpen zou ik je willen vragen je profiel op het forum in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kunnen we kijken of er iets is dat we voor je kunnen betekenen. 


Hoi Bram,


Het profiel is ingevuld.
Het gekke van alles is, dat de vorige bewoners ook gewoon glasvezel internet van jullie hebben gehad. En bij ons werkt het niet en moeten we 2,5 week wachten.
Dat gaat er bij ons gewoon niet in.


@OortNagt Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en zie dat er pas volgende maand een monteur bij jou thuis langskomt terwijl je al heel lang wacht. Ik begrijp dat je daar enorm van baalt en ga voor je navragen of er een mogelijkheid is om eerder gebruik te maken van onze diensten. Ik wil nu geen beloftes maken maar zodra ik daar een antwoord op heb laat ik dat hier weten. Dat antwoord verwacht ik snel te kunnen geven.


Hoi Bram,

Ik hoor graag wat je kan doen. 
Het zou namelijk fijn zijn als ik weer gewoon kan werken zoals ik altijd doe!
 


Goedemorgen @OortNagt, ik heb er met mijn collega's nog eens naar gekeken maar helaas is er echt niets wat we kunnen doen om dit te versnellen.
We zullen echt de monteur af moeten wachten.
Â