Skip to main content

Ik heb sinds afgelopen dinsdag geen internet. Bij de klantenservice kunnen ze me niet helpen. Reset is al gedaan. Lampjes op de experia box branden zoals het moet. Maar geen WiFi of internet of tv. Afgelopen vrijdagavond een nieuwe ( lees hergebruikte modem waarvan de ophangbeugel kapot is) ontvangen. Heeft een dag gewerkt en nu weer niet. Weet iemand wat ik nog meer kan uitproberen?

Dag @Daan79 heb je glasvezel of koper?


Hallo @Daan79 voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar op 0800 0402


Hi @Daan79 en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je zonder diensten zit, dus goed dat je dit meld. Voor sneller contact kun je het beste bellen met ons via 0800-0402. Als je inspreekt dat je een storing hebt zijn we 24/7 bereikbaar! 

Super dat je je profiel ook al hebt aangevuld. Ik zie dat je rond 19:00 al contact hebt gehad via een ander kanaal, is daar niks uitgekomen? Als je iets bekabeld op je modem aansluit, heeft dit dan ook geen internet en werkt de Experia Box resetten ook niet? 


Ik heb glasvezel. Ik heb al gebeld en ze konden me niet helpen en vroegen mij morgen terug te bellen


Reset heeft niet geholpen.


Check, ook bekabeld heb je dus geen diensten? Als je een laptop of PC bekabeld aansluit rechtstreks op je modem geeft deze ook aan dat er geen verbinding is?Â