Skip to main content

Verhuist naar adres waar al kpn was. Die moest opgezegd worden alles gaat naadloos in elkaar over werd er gezegd zaterdag afgesloten van alles maandag pas weer aangesloten  klantenservice voor verhuizing niet bereikbaar in het weekend!!!! sluit dan ook geen mensen af in het weekend mischien een tip. oude adres 29-6 75,- euro afgeschreven en 25-6 40,- euro van het verhuis adres afgeschreven na telefonisch kontakt 200gb gekregen voor de mobiel  is heel leuk maar kan er weinig mee voor de rest maandag maar kontakt opnemen kijken wat de reden is 

Balen zeg @Ronny1412 dat het allemaal niet zo soepel gaat met je verhuizing 🙁

Ik begrijp dat je al extra data van ons hebt ontvangen op je mobiele nummer, dat is mooi! Je geeft aan dat je daar weinig mee kan; wat lukt er niet nu? Als het goed is heb je een sms ontvangen waarin uit wordt gelegd hoe je een ‘hotspot’ kan maken van je mobiele toestel, zodat ook andere apparaten gebruik kunnen maken van het internet, lukt dat niet?

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het oude én het nieuwe adres noteren, dan kan ik even met je meekijken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

 


Ja was alleen vervelend dat je maandag word aangesloten en je oude adres wat opgezegd moest worden sluiten ze op zaterdag af dus hele weekend niet kunnen werken tv kijken etc. Factuur van opgezegd abonnement word wel 25-6 afgeschreven ruim 75,- euro en verhuis adres 30-6 ook 40,- euro


Ah, dus je hebt een nieuw abonnement besteld voor je nieuwe adres en het abonnement op je oude adres stopgezet? Wij factureren altijd een maand vooruit, dus als je op je oude adres nog een volledige factuur van ons hebt ontvangen, zal dat door middel van een slotfactuur hersteld gaan worden. Je krijgt dan ongeveer een maand later het teveel betaalde bedrag weer van ons terug 🙂