Skip to main content

Een uitstekende score van anderhalve dag! Daar kan ik alleen maar van dromen.

Mijn verhuizing ziet er helaas compleet anders uit:

Sinds mijn verhuizing op 22 juni 2023 van heb ik geen internet, geen TV en geen vaste telefoon;​​

Heel veel mobiele telefoontjes met KPN hebben niet geholpen (afgezien van een internet noodpakket).

Op 4 juli 2023 zou een monteur langskomen om de problemen op te lossen, maar helaas stond hij voor een dichte deur op mijn oude adres. 

Een nieuwe afspraak voor een monteur op mijn nieuwe adres is gemaakt voor 6 juli 2023; inmiddels zijn we dan 2 weken verder…………

Hoezo wet van Murphy?

 

Admin: afgesplitst

Geen diensten is altijd vervelend. Heb je de klantenservice al gebeld? Het nummer is 0800 0402


ja, heel veel gebeld met klantenservice en toen ging er van alles mis. 


Heb je je adresgegevens al ingevuld in je profiel (is privé)? Dan kan een KPN-medewerker wellicht in jouw situatie kijken


Goed idee. Zojuist gegevens ingevuld.


PS: De vorige bewoner van mijn nieuwe adres heeft altijd een prima glasvezelverbinding gehad. De infrastructuur zou dus in orde moeten zijn. Hopelijk kan de monteur op 6 juli 2023 de problemen snel oplossen.


Vandaag (6 juli 2023) is de monteur gekomen (jawel dit keer op het goede adres). Er was voor de monteur flink wat werk aan de winkel voor nodig (3 telefoongesprekken en werkzaamheden in een externe kast in de wijk) om de glasvezelverbinding tot stand te brengen. Daarna kon de installatie volledig worden afgerond en de XS4ALL diensten worden geactiveerd. Uiteindelijk zijn de problemen na 2 weken nu opgelost. Complimenten voor deze professionele KPN monteur!


Beste @Lau Murphy, welkom! Wat een rottige start zo op het nieuwe adres! Voor dit soort vragen kan je inderdaad het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Fijn om te lezen dat het nu in ieder geval opgelost is en dat de monteur goed werk heeft afgeleverd!