Skip to main content

Goedenavond! Ben net verhuisd en zou vandaag internet op mijn nieuwe adres hebben. Helaas geen internet. Ben zelf doof en er kan helaas niet meer gechat worden via KPN. Erg onhandig. Kan er iemand van KPN via bericht reageren en willen nakijken wat er aan de hand is? Kan echt niet zonder internet. Alvast hartelijk dank! 

Hoi @W_outer ,

Als je je profiel aanvult kan een moderator er naar kijken.

Heb je trouwens koper of glas?

Misschien kan een SuperUser de moderators inseinen om hier naar te kijken?( @RBxx@Noordzee ).

 


Hallo @W_outer  via Twitter of Facebook kun je ook contact maken met KPN


Dank heren! Volgens mij had ik net glas op oude adres, dacht dat het hier ook was maar is koper. Daarom wil ik graag even met KPN medewerker overleggen, bellen gaat niet. Ik geloof dat medewerkers van KPN ook dingen regelen hier op het forum? Via privé bericht? 


 Hoi @W_outer en welkom op het forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Beslist niet de bedoeling dat je zonder diensten komt te zitten, dus zou je inderdaad je forumprofiel aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit. Super dat je er al zo snel bij bent @martijn197108!


Dank heren! Volgens mij had ik net glas op oude adres, dacht dat het hier ook was maar is koper. Daarom wil ik graag even met KPN medewerker overleggen, bellen gaat niet. Ik geloof dat medewerkers van KPN ook dingen regelen hier op het forum? Via privé bericht? 

Kan je een foto maken van het aansluitpunt?Heb je ook beide aansluiting op het ISRA punt al geprobeerd indien van toepassing?


Alsjeblieft. 


Er zat er idd nog 1 naast met een dichte afsluiting, heb kabel daarin gedaan 


Er zat er idd nog 1 naast met een dichte afsluiting, heb kabel daarin gedaan 

Ok, ik hoop dat die wel werkt.

Het opstarten van het modem kan wat langer duren dan je bij glasvezel gewent bent, maar langer dan een kwartier mag het niet duren.

Zorg er ook voor trouwens dat er in de WAN ingang op je modem geen kabel zit!


Heb van splitter naar modem, dsl kabelt. Zit er iets nu niet goed of? Kan het ook aan verkeerde instelling vanuit KPN wat betreft mijn Abbo zijn? 


Splitter zal niet nodig zijn als je van glas komt.Dat is alleen voor linesharing.

Stop de telefoonkabel direct op het isra zonder splitter etc.


Hartstikke bedankt dat je meedenkt! Van dit aansluiten techniek heb ik geen verstand. Ik heb kastje opengemaakt, zit hier glasvezel? Groene kabel? Het lijkt alsof het in idd in tweede ingang zit? Thanks! 

 


Dat is geen glasvezel, maar wellicht wel de juiste aansluiten.Als je het nu probeert zonder splitter op de 2e aansluiting, werkt het dan wel?


Nee, helaas. Potdikkiemie. KPN moet het even checken, straks ligt het aan hun administratie is het nog niet goed overgezet of iets en zijn we tot sint juttemis bezig zo. Wil je graag hartelijk bedanken voor meedenken:)


Ok, dan is @Sanne_M aan zet:)


Is dit geen Caiway glasvezelaansluiting ? tenminste wat er van over is….🙄


Is dit geen Caiway glasvezelaansluiting ? tenminste wat er van over is….🙄

Caiway? Haha, oh jee. Zouden ze dan bij KPN toch wel gechekt hebben? Ze konden het verhuizen.  Dus ?


Dan neem ik het stokje over. Dank voor alle hulp @martijn197108

@W_outer wil je je forumprofiel nog voor me aanvullen? Zet hier ook je oude en je nieuwe adres in (kan ook onder persoonlijke opmerkingen). Als je hier een seintje geeft wanneer je dat gedaan hebt kan ik de verbinding checken.


Hallo Sanne, heb het ingevuld! Hopelijk kan je hier wat mee:)


Dankjewel! Ik heb op het klantnummer gekeken, klopt het dat het om een zakelijk abonnement gaat? Wil je de adressen van je oude en nieuwe woning er nog in zetten? Ook de huisnummers graag. Dan kan ik alles bij langs! 


Hartstikke fijn dat je helpt, maar ik wil mijn privé en zakelijk niet op een openbaar forum bespreken. Kunnen we via persoonlijk privé bericht contacten? 


Snap ik. Je mag ook in je profiel zetten of het privé of zakelijk is! Dat is alleen inzichtelijk voor de moderators hier van KPN. Je adresgegevens e.d. dus ook. Ik houd het met opzet openbaar hier, want als hier op korte termijn nog actie op ondernomen moet worden en ik ben niet aan het werk, dan gebeurt er niks omdat niemand de privéberichten dan ziet. Mocht ik hier echter iets zeggen wat je niet prettig vindt om openbaar te hebben, geef het dan gerust aan. Dan pas ik mijn bericht aan. 🙂

Voor nu even op je klantnummer afgaande, zie ik dat er een monteur is ingepland. Heb je hier de bevestiging van ontvangen? Super dat je dit al geregeld hebt, dat was ook waar ik naartoe wilde. Ik heb gekeken of ik wat MB's op je mobiele abonnement kon zetten, maar het 06-nummer uit je profiel zit niet bij KPN, dus daar kan ik helaas geen data aan toevoegen. Ik denk mee aan wat alternatieven... heb je aardig wat MB's op je toestel? Je kunt dan namelijk een hotspot instellen waardoor andere apparaten ook op de wifi kunnen die je toestel dan uitzendt. Hopelijk lukt het op die manier om de periode zonder diensten even te overbruggen. Excuses dat ik niet meer voor je kan doen, maar het duurt gelukkig niet lang voordat de monteur er is en ik ga er vanuit dat alles daarna weer goed werkt. Zo niet, laat het hier dan gerust weten, of neem contact op via de zakelijke chat indien het toch om een zakelijk abonnement gaat. Die zijn open tussen 8:00 - 18:00. 

 


Hoi Sanne, je hoeft geen excuses aan te bieden. 🙂  Dank je wel voor meedenken, en alle anderen die zo snel reageerden, super! Heb inderdaad een monteur geregeld voor zaterdag dat leek me het handigste. Dank je wel voor meedenken en nakijken. Wil wel zeggen: de KPN chat was super handig om dingen te regelen, zeker als je doof bent. Hoop dat jullie dit in ere kunnen herstellen. Als jullie personeelstekort hiervoor hebben, ben ik wel twee dagen beschikbaar en wil ik een cursus of training volgen bij KPN. Als ik hiermee mensen kan helpen en vooral doven, zou dat heel mooi zijn. Dus dit aanbod staat voor KPN. 🙂 Fijne avond nog en nogmaals dank! Wouter 


Haha, ik vind dit een heel mooi aanbod. Die geef ik door. 😄 Ik heb ook al aangekaart dat de chat voor slechthorenden en mensen met een spraakprobleem een uitkomst is, dus de wens is bekend vanuit meerdere collega's en staat uit. Ik hoop ook dat het snel weer terugkeert. Gelukkig hebben we dit forum nog, en je kunt ons ook berichten via Facebook en Twitter! Daar zijn we ook elke dag tussen 8:00 - 22:00 op te bereiken. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan mag je ook altijd hier weer reageren. Je bent van harte welkom hier! Bedankt voor je begrip en geduld, en ook een hele mooie avond gewenst! 


Goedemorgen Sanne, (Of iemand anders van KPN)

Monteur zou tussen 8 en 10 komen. 
Niemand, ik zit hier te wachten, super vervelend! Kun je kijken waar de monteur blijft? 
Ik kan hier slecht tegen, ook geen bericht van ik ben later of iets. 


Goedemorgen @W_outer ,

Sanne werkt vandaag niet.

Je kan het beste chatten met de zakelijke chat.

Mocht dat niet lukken, zou @Noordzee dan een andere moderator willen inseinen om hiernaar te kijken?