Skip to main content

Goedenavond! Ben net verhuisd en zou vandaag internet op mijn nieuwe adres hebben. Helaas geen internet. Ben zelf doof en er kan helaas niet meer gechat worden via KPN. Erg onhandig. Kan er iemand van KPN via bericht reageren en willen nakijken wat er aan de hand is? Kan echt niet zonder internet. Alvast hartelijk dank! 

Ik ben dan wel niet Noordzee, maar heb toch een moderator gevraagd hier naar te kijken.


Thanks! 


Ik ben dan wel niet Noordzee, maar heb toch een moderator gevraagd hier naar te kijken.

Top😊


Hoi @W_outer. Ik neem het even over van mijn collega @Sanne_M. Wat vervelend dat onze monteur niet is langs geweest en dat onze planning geen contact met jou heeft opgenomen hierover. Ik zie dat je vanochtend ook al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat er een netwerkkabel voor tussen jouw glasvezel verbinding en ExperiaBox is verstuurd. Verder heb ik even gekeken naar de afspraak met onze monteur. Ik vind op dit moment in onze systemen terug dat er een afspraak gepland staat voor vandaag tussen 12:00 en 14:00 uur, terwijl je gisteren nog een e-mail hebt ontvangen waarin werd aangegeven dat er een monteur zou komen tussen 08:00 en 10:00 uur. 🙄


Hallo Vikash, nou als de monteur zometeen komt ben ik helemaal blij hoor! 🙂 Heb geen mail gezien maar maakt niet uit als hij zo daadwerkelijk komt. Moet hij wel echt komen, want als ik nu weer 2 uur voor kat z,n k*t moet wachten word ik echt he-le-ma-al waus. 🙈 Oké ik wacht af nogmaals, dank voor je berichtje! 


Holy Guacemole, aangesloten op de interwebs!😎 Vanuit meterkast was er omleiding naar woonkamer, lmaooo, maar dat was niet te zien. Kapje erop, aangesloten en klaar. Allen bedankt voor meedenken en super snelle reacties. Case closed, en vertrouwen in mensheid opgevijzeld met 25% punten. Goed weekend allen. 🤗


Yessssss! Fijn dat het gelukt is en dankjewel voor het terugkoppelen. 😄 Super dat je weer diensten hebt. Geniet ervan, en mocht je in de toekomst ooit nog vragen hebben, je weet ons te vinden! 💪🏻


Top!!!

Veel surfplezier ermee!


 

Mocht dat niet lukken, zou @Noordzee dan een andere moderator willen inseinen om hiernaar te kijken?

@martijn197108 : Ik ben echt niet altijd online. 

en ………..

Misschien toch nog even zelf ambitie tonen????

 


verwijderd


 

Mocht dat niet lukken, zou @Noordzee dan een andere moderator willen inseinen om hiernaar te kijken?

@martijn197108 : Ik ben echt niet altijd online. 

 

 

Nee, dat begrijp ik😁

Dat zou ook onmenselijk zijn natuurlijk.

Ik zal de volgende keer meerdere superusers @mentionen.

 

Misschien toch nog even zelf ambitie tonen????

 

Sorry Noordzee, maar daar heb ik niet echt zin in.

Ik denk ook dat ik op termijn ook wel met het forum zal stoppen, nu vind ik het nog wel leuk, maar dat blijft niet eeuwig denk ik zo.

 


Ik zal de volgende keer meerdere superusers @mentionen.

Naja liever niet, als jij de enige bent prima, maar als iedereen dat gaat doen weet ik niet hoe leuk mijn mailbox dat vind😉. Heb dan liever dat je mensen dan direct stuurt naar de andere contact mogelijkheden zoals webcare (twitter en facebook) of telefonisch in geval van nood. 🙂