Skip to main content

Goedemorgen,

Gister een haperende verbinding en sinds vanmorgen geen verbinding meer met de wijkcentrale volgens de storing checker op KPN.com

Een paar honderd meter verderop wordt gewerkt door Volkers en Wessel ivm een andere kabelbreuk/storing, dit hangt samen met onze storing gok ik. Bij na vraag ter plaatse gaven zij zojuist aan nog wel even bezig te zijn. 
Maar ik wil onze storing zelf ook nog ergens melden, want een ‘oplosgarantie’ hebben we nu niet. Voor het inschakelen van een monteur kunnen we pas zaterdag (?) terecht. 
Vorig jaar hebben we een vergelijkbare storing gehad maar die heeft ook meteen een paar weken geduurd.. Super onhandig met bedrijf aan huis. 
Wat is nu de meest handige actie? 
@Erwin_ : Kun jij ons evt weer helpen?

Met vriendelijke groet,

Michelle

 

Hallo @MichelleS! Welkom hier. Bedankt voor je bericht. Zo te lezen zit je helemaal zonder diensten door een kabelbreuk. Goed dat je dit hier meldt! Je geeft aan dat je pas zaterdag (vandaag dus) terecht kunt voor een monteur. Bedoel je een monteur van Volkers & Wessel of van ons? Ik heb alvast meegekeken en zie dat jullie nog steeds geen diensten hebben. Ik kan een monteur regelen! Laat het maar weten als ik dit voor je kan doen. :blush: Ik hoor graag!


Vorig jaar hebben we een vergelijkbare storing gehad maar die heeft ook meteen een paar weken geduurd.. Super onhandig met bedrijf aan huis. 

Is dit wat voor u?

https://www.kpn.com/zakelijk/kpn-een-mkb/4g-back-up.htm


Hallo @MichelleS Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat de kwestie inmiddels is opgelost. Als je nog hulp nodig hebt, lezen we het graag. 


Reageer