Skip to main content

Ik heb sinds maandag hetzelfde probleem in Maastricht. Ook ik zie de eindtijd enkele keren per dag wijzigen en bij de klantenservice kan niemand zeggen wat het probleem is en of ze er iets aan doen.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Maud05! Vervelend dat er onduidelijkheid is over wanneer de storing is opgelost. Wel kreeg ik eerder vandaag bericht dat de storing is opgelost. 

Geldt dit ook voor jou? Zo niet, bel dan eerst 0800-0402. Als het via die weg niet lukt, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je aan het werk. 🙂


Helaas nog niet opgelost. 


@Maud05 ik was voor je bezig maar zie dat (door een collega) al een monteur is ingepland. Deze komt morgen langs tussen 13:00 en 15:00. Is dit naar je bevestigd?


Dat is bevestigd. 


@Maud05 heeft de monteur de storing volledig voor je op kunnen lossen? 🙂


Beste Bram,

 

De monteur heeft niets kunnen betekenen. Nog steeds geen internet via de glasvezel. Als tussenoplossing heb ik internet via Digitenne gekregen waardoor het probleem nu een beetje is opgelost. Ik heb nu op 1 plek internet. Dat is in huis of in de garage waar mijn werkruimte is. Omdat we met meerdere mensen in huis wonen helpt het maar deels en ben ik nog genoodzaakt internet te kopen om met de hotspot te kunnen werken. De digitenne kan niet versterkt worden met de router gaf de collega aan. Daarnaast heeft digitenne welgeteld 5 zenders om naar te kijken dus dat moet toch nog allemaal via de laptop wat niet optimaal is. Omdat ik hoop dat het op korte termijn opgelost is, heb ik de internet van digitenne nog niet op alle wifi apparaten zoals de verwarming etc gezet. Nu merk ik pas hoe snel je aan het bedienen op afstand went. Nog “even” afwachten maar.

 


Storing is opgelost.


@Maud05 gelukkig! Afhankelijk van de oorzaak kan het soms wat langer duren voor de storing is opgelost. 

Via deze pagina kan je een vergoeding aanvragen voor de storing, als dit niet door een medewerker is gedaan.