Skip to main content

Ik heb problemen met mijn wifi, hij valt de afgelopen dagen geregeld weg. Via de app is een meting uitgevoerd, zijn de instellingen aangepast en is opnieuw een meting uitgevoerd. Resultaten van de tweede metingĀ op de plek waar ik wifi nodig heb zijn hetzelfde. Na de tweede meting kom ik in een menu terecht waar ik moet kiezen tussen twee producten, ofwel een bestelling plaatsen, om mijn wifi te versterken. Ik zoek tevergeefs naar een andere manier om persoonlijk contact te krijgen met kpn. Dit is onvindbaar. Kpn scoort hierop voor mij een dikke onvoldoende.

@Directe contact kpn onmogelijkĀ Welkom op het forum.Ā 

Ik begrijp dat je de Wifi Manager hebt doorlopen, op het moment dat je wifi niet naar wens is kan het kloppen dat je kunt kiezen tussen 2 producten. Namelijk de Experia wifi (vaak kosteloos) en de Superwifi punten (betaald)

Als je hier kiest voor Experia wifi dan krijg je wifi versterkers thuis gestuurd welke bekabeld aangesloten kunnen worden.Ā 

Als je kiest voor Superwifi dan is deze optie betaald en krijg je wifi versterkers waarvan alleen de eerste bekabeld aangesloten moet worden, de andere versterkers kunnen draadloos worden aangesloten.Ā