Skip to main content
Beantwoord

Geen draadloze verbinding met mijn laptop

• February 19, 2023
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Keesvantig
Nieuwkomer

Ik krijg geen draadloze  verbinding met mijn laptop en de box waarop de gebruikersnaam en wachtwoord van KPN staan. Die zijn en waten al ingevuld en werkten vorige week wel, vandaag niet

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Ik krijg geen draadloze  verbinding met mijn laptop en de box waarop de gebruikersnaam en wachtwoord van KPN staan. Die zijn en waten al ingevuld en werkten vorige week wel, vandaag niet

Hallo @Keesvantig als je een Windows 10/11-pc hebt, doe dan binnen de pc eens ‘netwerkinstellingen herstellen’ dan komt alles weer in de uitgangspositie, bekabeld, draadloos en Bluetooth en zou het moeten lukken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • February 19, 2023

Hallo @Keesvantig als je een Windows 10/11-pc hebt, doe dan binnen de pc eens ‘netwerkinstellingen herstellen’ dan komt alles weer in de uitgangspositie, bekabeld, draadloos en Bluetooth en zou het moeten lukken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Keesvantig. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om jouw laptop te verbinden met de ExperiaBox? Misschien heb je iets aan deze pagina op KPN.com