Skip to main content

Goedemiddag,

Na stroomuitval geen internet meer. Power/DSL lampje op Fritzbox blijft knipperen. Ingelogd in de fritzbox, melding geen DSL conection. Oude moden geprobeerd, zelfde issue. Kabels vevangen helpt ook niet. Wat nu?

 

Hallo @Maaike vd Broek 

 

Als er geen storing vermeld staat voor jouw buurt https://www.kpn.com/service/storingen.htm dan kan je het beste bellen met de klantenservice via 0800-0402, voor storingen kan dat 24/7.


Is het inmiddels weer opgelost @Maaike vd Broek? Voordat een wijkcentrale op koper/ADSL is opgestart duurt wel "even"


Hoi, ik verwacht, na telefonisch contact met helpdesk, morgen een nieuwe modem. Ik weet niet hoe ik hier een topic kan verwijderen.


Hoi, fijn dat ze een nieuw modem opsturen maar als er 2 modems geen verbinding krijgen lijkt het mij eerder dat het probleem ergens anders zit.

 

Topics kan je niet verwijderen en ze worden ook niet verwijderd maar als beantwoord gemarkeerd (door jou of een moderator) als het probleem is opgelost, zou daar dus nog even mee wachten tot je weer een werkende verbinding hebt.


Hi @Maaike vd Broek en welkom op het forum! 

Heb je het nieuwe modem inmiddels binnen en werkt alles weer? 


Ja, alles werkt weer!


Super! 😄 Dan dankjewel voor het terugkoppelen en maak gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt!